וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ודודי סלע עלו לטורניר מיאמי

הישראלית רשמה 4:6, 0:6 משכנע על מאלק הגרמניה בסיבוב המוקדמות השני. סלע גבר 7:5, 3:6, 0:6 על הברזילאי סוזה

שחר פאר נראית טוב בפתיחת המוקדמות לטורניר מיאמי. הטניסאית הישראלית (116 בעולם), שמקווה לחזור למאייה הראשונה בעולם לאחר תקופה קשה, גברה היום 4:6, 0:6 על טטיאנה מאלק הגרמניה (106 בעולם) לאחר שעה ושמונה דקות, והעפילה לטורניר. מחר בבוקר תדע הישראלית מי תהיינה היריבת שלה בסיבוב הראשון בטורניר עצמו.

הטניסאית הישראלית שחר פאר. Graham Denholm, GettyImages
משחקת היטב בפתיחת המוקדמות. פאר/GettyImages, Graham Denholm

פאר פתחה היטב את המערכה הראשונה, ולמרות שביצעה שלוש שגיאות כפולות שברה את הגרמניה בדרך. מאלק השיבה עם שבירה משלה, אך פאר סיימה את המערכה בניצחון 4:6. המערכת השנייה כבר באה לפאר הרבה יותר בקלות. היא שמרה על ההגשות ושברה שלוש פעמים בדרך ל-0:6 קליל ומשכנע.

גם דודי סלע (127 בעולם) הצליח להיכנס להגרלה הראשית, אחרי שניצח את הברזילאי ז'ואאו סוזה בשלוש מערכות - 7:5, 3:6, 0:6. סלע נשבר פעמיים במערכה הראשונה והתקשה במשחק ההגשה שלו, בעוד סוזה המדורג 123 בעולם השיג שלושה אייסים וניצל את נקודת המערכה השנייה שלו כדי לסיים עם 5:7 במערכה הראשונה. לאחר מכן סלע היה חד יותר, הגיש באחוזים גבוהים וגם שבר פעמיים כדי להחזיר עם 3:6 במערכה השנייה. הברזילאי, שהפתיע בסיבוב הקודם את מייקל ראסל שדורג ראשון במוקדמות, נכנע סופית במערכה המכרעת, בה סלע שלט ללא עוררין, עלה ל-0:3 מהיר והוסיף שתי שבירות נוספות כדי לחתום עם 0:6.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully