וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו מאיו - כדורגלן או אוהד?

שחקנה הפצוע של סלטה ויגו גרם לסערה בספרד, כשהתנהג כאחרון האוהדים ביציע במשחק הדרבי. צפו בתיעוד ובדרמה שיצר

הדרבי הגליסיאני בין דפורטיבו לה קורוניה לסלטה ויגו לא עניין העונה כבעבר. שתי היריבות המושבעות חזרו יחד לליגה הבכירה, אבל נועלות את הטבלה ועלולות לרדת במהרה שוב לליגת המשנה. ביום שישי נערך הדרבי השני של העונה באצטדיון ריאסור. דפור ניצחה 1:3 ונהנתה מהצגה של חואן ואלרון הוותיק, אבל את הסערה האמיתית עוררו שחקני הבית של סלטה ויגו. אם לא הספיקה הנגיחה של כוכב הקבוצה יאגו אספס בפניו של קרלוס מארצ'נה (אירוע שעלה לו בהרחקה מארבעה משחקים), הגיע התיעוד הזה:

שימו לב לבחור עם משקפי השמש, הקפוצ'ון על הראש והצעיף שמכסה חלק מהפנים. לא מדובר בעוד אוהד מן המניין, אלא בשחקן הקבוצה. זהו הוגו מאיו, המגן בן ה-21 של סלטה שהוא קודם כל אוהד מושבע של הקבוצה. מאיו סובל מקרע ברצועה מאז משחק הגביע מול ריאל מדריד בינואר, ולמעשה סיים את העונה ויושב ביציע. הפעם, לכבוד הדרבי בו קבוצתו קיוותה להרחיק את דפור האחרונה תשע נקודות מחוף מבטחים, הוא החליט להצטרף לחבריו מאחד מארגוני האוהדים (הקרוי על שמו של יאגו אספס). מאיו נסע איתם למשחק ואף הצטלם על האוטובוס כשהוא אוחז בשלט עליו כתוב "למכירה", עם הסמל של דפורטיבו משולב בדגל פורטוגל. התמונה התפרסמה ברשת וגרמה לסערה ראשונית. זו הייתה רק ההתחלה.

בזמן שהתמונה החלה להכות גלים ולגרור תגובות נזעמות בטוויטר ובפייסבוק, מאיו נכנס לאצטדיון מבלי לדעת שהוא כבר תחת מעקב. בעוד חבריו לקבוצה חוטפים בראש על כר הדשא, בחר מאיו להתעמת עם אוהדי היריבה ולבצע לעברם תנועות מגונות. המגן המושבת קילל, התגרה וניסה בכל מאודו לחמם את האווירה ולגרום לעימות, עד שאחד השוטרים ניגש כדי להרגיע אותו. לצערו, המצלמות קלטו את כל הפרובוקציות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המרשיעה: הוגו מאיו באוטובוס האוהדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במועדון ניסו להשיג את השחקן בפלאפון לאחר שהתמונה הראשונה התפרסמה, עוד לפני שריקת הפתיחה. הוא לא ענה ("הסוללה נגמרה", טען לאחר מכן) וכמובן הוסיף חטא על פשע במהלך המשחק. בזמן שאנשי ההנהלה הבטיחו עונש משמעותי והמאמן אבל רסינו היתמם וטען כי לא ראה את התמונה, החלוץ מריו ברמחו השמיע תגובה בוטה כנגד חבריו. "יאגו חייב להבין שזה לא המגרש בבית הספר", תקף את הכוכב שקיבל אדום. ולגבי הוגו, ראיתי את התמונה שלו. אנחנו במצב ביש ולצערי אנחנו צריכים להתמודד עם טיפשות. חסרה כאן בגרות. אנחנו חייבים להבין שאנחנו מייצגים עיר ומועדון. כשאתה הולך לישון עם ילדים, אתה מתעורר מכוסה בשתן".

כן, שני השחקנים הכי קשורים למועדון הם אלה שהזיקו לו הכי הרבה. מאיו, חבר סגל הנבחרת הצעירה של ספרד, הספיק בינתיים להתנצל במסיבת עיתונאים וממתין לעונש שתטיל עליו סלטה ויגו. "אני מצטער מאוד על הכול, רק רציתי ליהנות מהדרבי עם החברים שלי", אמר להגנתו. "לא הייתי צריך להתנהג כך. אני רוצה להתנצל בפני המועדון, החברים שלי וכל האוהדים של סלטה. "התמונה הייתה אמורה להישאר בדיחה פרטית בין חברים, אבל היום עם הטוויטר וכל זה... אני מעריך את אנשי דפור שתמכו בי כשנפצעתי. אני רוצה להתנצל, עשיתי טעות".

הוגו מאיו שחקן סלטה ויגו (מימין) מול ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
כולנו רוצים שהשחקנים של הקבוצה שלנו יאהבו את הסמל, אבל פה הגבול נחצה. הוגו מאיו מול ליאונל מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully