וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי ציבור בצרפת: "להשעות את בנזמה מהנבחרת מיידית"

חלוץ ריאל לא מתכוון לשיר את ההמנון הצרפתי, והקים עליו מהומה. לה פן קראה להתאחדות: "השעו את שכיר החרב"

שערוריית מין, ניפויים, סכסוכים. את כל אלו נבחרת צרפת סיפקה כבר בעבר, אך מסתבר שזה בהחלט לא הסוף, והיא ממשיכה לספק שערוריות למכביר. כעת קרים בנזמה, שהיה מעורב גם בשערוריית המין ואף הושעה בגינה מהנבחרת, עומד במרכזה של סערה ציבורית בצרפת בעקבות סירובו לשיר את ההמנון הצרפתי, 'לה מארסייז'.

"אני אוהב את הנבחרת, אני בכלל לא מבין איך אפשר לפקפק בזה. לשחק עבור הנבחרת זה חלום עבורי, אבל אף אחד לא יכול להכריח אותי לשיר את מילות ההמנון", אמר אתמול חלוץ ריאל מדריד לתחנת רדיו צרפתי, והקים עליו מהומה. "אני לא רואה בזה שום בעיה. זינדין זידאן לא שר את מילות ההמנון גם. יש אוהדים צרפתיים שלא שרים. מה שחשוב הוא שאנחנו מאוחדים".

שחקן נבחרת צרפת, קרים בנזמה יורד מאוכזב לאחר שנבחרתו הודחה ברבע הגמר בידי ספרד. Jasper Juinen, GettyImages
עוד שערוריה לאוסף. בנזמה/GettyImages, Jasper Juinen

התגובות הנזעמות לא איחרו להגיע. מארין לה פן, ראש מפלגת החזית הלאומית (ובתו של של ז'אן מארי לה פן), פרסמה באמצעות יועציה הודעות גינוי חריפה, בו כינתה את בנזמה: "שכיר חרב שמרוויח 1,484 יורו לשעה". לה פן דרשה מהתאחדות הכדורגל הצרפתית להשעות את בנזמה באופן מיידי.

"ימים ספורים לפני משחק קריטי לנבחרת צרפת במוקדמות המונדיאל, החליט חלוץ ריאל מדריד לומר שמעולם לא שר את ההמנון. הוא גם לא רואה מה הבעיה בזה", נכתב. "זו התבטאות בלתי מתקבלת על הדעת ואמירה נבובה עבור מי שקיבל הזדמנות ללבוש את המדים הלאומיים. לשחק בנבחרת רפת זה קודם לייצג את המדינה, את ערכיה, והסמלים שלה וכן, בין היתר, גם ההמנון. לשיר את 'לה מארסייז' זו חובתו של כל שחקן. אם הוא לא רואה שום בעיה שלא לשיר את ההמנון, הצרפתים לא צריכים לראות שום בעיה עם זה שהוא לא ישחק יותר עבור הנבחרת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully