וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות לברצלונה: אבידל שב למגרשים

בצפו בתקציר: המגן הצרפתי, שנעדר קרוב לשנה עלה לדקות ראשונות בברצלונה ב'. וגם: תיאוריית הקונספירציה של מוריניו

חדשות טובות לברצלונה: אחרי כמעט שנה מבלי לשחק, אריק אבידל קרוב מתמיד לחזרה למגרשים. המגן הצרפתי, ששב לאימונים לאחרונה, עלה לדקות ראשונות במדי ברצלונה ב' אתמול (שני) מול איסטרס. הקאמבק לצד מסי וחבריו הולך ומתקרב.

אריק אבידל שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
חזרה מרגשת. אבידל/רויטרס

המגן השמאלי כבר חזר לסגל ברצלונה אך טרם שיחק. אבידל סבל מסרטן בכבד בחודש מרץ 2011, אך כבר במהלך העונה חזר לסגל הקבוצה כבר חודשיים לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, ואף שיחק בהרכב בגמר ליגת האלופות. בחודש מרץ 2011 פורסם כי אבידל יצטרך לעבור השתלת כבד, חודש לאחר מכן נותח ושוחרר לקראת סוף מאי מבית החולים. משחקו האחרון במדי ברצלונה היה מול אתלטיקו מדריד ב-26 בפברואר 2012.

החדשות המעודדות הללו מגיעות יומיים לאחר הניצחון של ברצלונה על ראיו וייאקנו 1:3. גם מאמן בארסה טיטו וילאנובה אמור לחזור ולעמוד מאחורי הקווים בקרוב, והוא צפוי לחזור בימים הקרובים מניו יורק שם הוא עבר טיפוליים רפואיים למחלת הסרטן בה חלה.

צפו בקאמבק המרגש של אבידל

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
למה הוא באמת לא הגיע לטקס של אופ"א? מוריניו/GettyImages

* ז'וזה מוריניו לא יודע שובע. מאמן ריאל מדריד זכה לשבוע אחד של מנוחה בעקבות משחקי הנבחרות, אבל אם חשבתם שזה יוריד אותנו מהכותרות, טעיתם בגדול. 'המיוחד' העניק היום ראיון בספרד וחשף את הסיבות האמיתיות שבגינן החליט להיעדר מהטקס של אופ"א בו הוענק פרס מאמן השנה באירופה.

מוריניו היה אחד משלושת המועמדים הסופיים, אך הדיר רגליו מהאירוע בתואנה שעליו להישאר לצד שחקני קבוצתו. היום, הוא כבר דיבר אחרת: "לא, אני לא מתחרט שלא הגעתי לאירוע הגאלה הזה. זו הייתה ההחלטה הנכונה. התקשרו אליי יותר מפעם אחת. שניים או שלושה אנשים אמרו שהצביעו לי, אבל בסופו של דבר הקולות שלהם הגיעו איכשהו למישהו אחר. לכן החלטתי לא ללכת". כזכור, מי שנבחר בסופו של דבר היה מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דה בוסקה, שהוליך את הלה רוחה לזכייה ביורו 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully