וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש מונה למאמן בני הרצליה

19.3.2013 / 18:43

ישמש לראשונה בקריירה כמאמן ראשי. בית הלחמי החליט לעזוב את התפקיד לאחר שנה: "שמתי את טובת הקבוצה לנגד עיניי"

מאמן בני הרצליה אריאל בית הלחמי עזב היום את (שלישי) תפקידו. בית הלחמי הודיע על כוונתו לראשי הקבוצה כבר אמש, הבוקר הוא לא העביר את אימון הקבוצה והערב הוא אמור נפגש עם ההנהלה וסיכם את תנאי עזיבתו. המאמן עוזב את התפקיד אחרי התבוסה הקשה שספגה הרצליה 92:57 על ידי הפועל אילת, משחק שסתם את הגולל על נסיונות הקבוצה להכנס לבית העליון. במהלך המשחק התרחשה תקרית בין המאמן לפורוורד ג'ומיין ג'ונס, ובית הלחמי דרש להעמיד את ג'ונס לועדת משמעת.

"התחלתי תהליך בשנה שעברה כשהקבוצה הייתה במצב לא טוב ועשיתי זאת בהצלחה". אמר בית הלחמי לאחר פרסום ההחלטה. "בשבועות האחרונים נקלענו לשרשרת של הפסדים. הפסדנו ארבעה משחקים רצופים והרגשתי שרק ביצוע זעזוע אולי יגרום להשגת תוצאות אחרות. מתוך תחושת אחריות לקבוצה, שמתי את טובת הקבוצה לנגד עיני ובקשתי מהנהלת הקבוצה להשתחרר. המועדון והאנשים יישארו חברים שלי. אני שמח על ההזדמנות שנתנה לי לעבוד שם. אני מודה לכל מי שעבד לידי בקבוצה".

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
עוזב אחרי שנה. בית הלחמי/קובי אליהו

מתן חרוש מונה למאמן החדש

בהרצליה עשו מאמצים כדי לצרף מאמן עד משחק הליגה הקרוב נגד מכבי תל אביב, והחתימו רשמית את מתן חרוש עד תום העונה. חרוש בן ה-33 הוא אחיינו של מאמן העבר יורם חרוש. את קריירת האימון שלו החל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ואחרי זמן קצר עבר להפועל ירושלים, ואף זכה באליפות המדינה כמאמן קבוצת הנערים. בעונת 2003/4 מונה לעוזרו של שרון דרוקר וזכה עם הקבוצה ביול"ב קאפ. אחרי שנתיים עבר עם דרוקר כעוזרו לאוראל גרייט הרוסית וזכה עם הקבוצה בגביע האתגר.

בעונת 2006/7 חזר לירושלים כעוזרו של דן שמיר וזכה עם הקבוצה בשני גביעי מדינה. חרוש המשיך גם כעוזרו של גיא גודס בקבוצה, ובעונת 2010/11 עבר ליוון כדי לשמש עוזרו של שרון דרוקר באריס סלוניקי. בעונת 2011/12 חתם כעוזרו של אפי בירנבוים במכבי ראשון לציון, ולאחר שבירנבוים פוטר במהלך העונה הנוכחית, עזב את הקבוצה.

עדכון ראשון: 13:51

עוזר מאמן אריס סלוניקי, מתן חרוש. מגד גוזני
עובר לקדמת הבמה. חרוש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully