וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אנחנו רק רוצים להשאיר את החותם שלנו"

מיאמי מגדילה את הרצף, לברון חושב על ההיסטוריה, ספולסטרה נהנה מההישג, ודווין וויד מרגיש: יש בקבוצה הזאת משהו מיוחד

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
ועוד לא דיברנו על הדאנק. לברון/AP

חובבי ה-NBA כבר שבעו מהדיווחים על הרצף של מיאמי, ואולי קצת נמאס להם לשמוע על הרצף הארוך בהיסטוריה של הלייקרס מלפני 40 שנה, ועל הדרך הארוכה שעוד נותרה ללברון ג'יימס עד שיגיעו לרצף בלתי נתפס של 33 ניצחונות, ובכל זאת, אי אפשר שלא להביע את ההערכה כלפי ההישג האדיר של מיאמי, הישג שדורש עקביות, נחישות, התעלות, ולמעשה כל האלמנטים המקצועיים שלא מאפיינים קבוצות NBA במהלך העונה הרגילה.

לברון ג'יימס, דווין וויד, אריק ספולסטרה, ולמעשה כל גורם במיאמי שנשאל על הנושא, אומר שהדבר החשוב זה האליפות, והם חושבים רק על התואר, ושהטבעת זה הדבר היחיד שמעניין אותם, אבל גם הם כבר נסחפים אחר ההתרגשות. ולא רק הם, גם היריבות משתוקקות להיות אלה שקוטעות את הרצף, אבל בינתיים זה לא ממש הולך.

רשארד לואיס (במרכז), מיאמי היט. AP
שמחה, פרגון, הנאה. מיאמי/AP

הלילה בוסטון הבטיחה להיות זו שתגבור על האלופה, האוהד ביל סימונס הודיע שהסלטיקס יעשו את זה, פול פירס שלח עקיצות, האוהדים מילאו את האולם, ואכן בוסטון כבר פתחה פער של 17 נקודות, אבל כדי לנצח את מיאמי הנוכחית צריך קצת יותר. לברון ג'יימס סיים עוד ערב עצום של 37 נקודות ו-12 אסיסטים, כולל סל ניצחון 10 שניות לסיום, ומיאמי ניצחה 103:105, בדרך ל-23 ניצחונות רצופים.

"אני מכיר את ההיסטוריה של המשחק", אמר לברון, "להחזיק ברצף השני הכי ארוך בהיסטוריה, לעשות את הדרך הארוכה הזאת בצורה שבה עשינו את זה, יש לזה משמעות עצומה מבחינתנו. אנחנו רק רוצים להשאיר חותם". ג'ף גרין להט במדי הסלטיקס, כשקלע 43 נקודות, אבל גם הוא ראה את ה-MVP קובר את הקליעה המכרעת. "זה היה משחק מלא אמוציות, בין שתי הקבוצות האלה יש הרבה היסטוריה", אמר בסיום שיין באטייה.

המאמן אריק ספולסטרה יודע להעריך את הרגע. "זו הזדמנות מיוחדת שיש לנו עכשיו, אסור לנו לקחת את זה כמובן מאליו", אמר מאמן האלופה, "אנחנו נהנים מההישג, אבל יודעים שכל מה שאנחנו עושים זה צעד ועוד צעד לקראת המטרה האמיתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אריק ספולסטרה, מאמן מיאמי היט. AP
"הזדמנות מיוחד". ספולסטרה/AP

זו הפעם הראשונה שמיאמי מנצחת בבוסטון אחרי 11 משחקים, ודווין וויד מרגיש שהקבוצה הזאת שונה, שיש בה משהו מיוחד, שהיא לא רק מלאה בכישרון, אלא גם בווינריות וביטחון. "בעונה הרשונה שלנו ביחד, לא היינו מנצחים משחק כזה", אמר פלאש, "לא משנה אם אנחנו ביתרון 17 או בפיגור 17, אנחנו בטוחים בעצמנו. יש לזה משמעות גדולה. נוח לנו ביחד, נוח לנו לדבר אחד עם השני, וזה הופך כל אחד מאיתנו לטוב יותר".

ומה לגבי הרצף? "אני לא הולך לדבר על זה עד שנגיע ל-32", אמר פלאש, אבל מבט על לוח המשחקים מראה שלמיאמי יש הזדמנות די נוחה להגדיל את הרצף: ארבעת המשחקים הקרובים של ההיט הם מול ארבע הקבוצות החלשות במזרח: קליבלנד, דטרויט, שארלוט ואורלנדו.

מנגד, בוסטון מרגישה פספוס גדול, על ששיחקה בלי רייג'ון רונדו וקווין גארנט. דוק ריברס סיכם היטב כשאמר "חשבתי לפני המשחק שננצח, חשבתי במהלך המשחק שאנחנו הולכים לנצח, וגם עכשיו אני חושב שהיינו אמורים לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • מיאמי היט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully