וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בריאן רנדל ייעדר כחודש

19.3.2013 / 13:47

הפורוורד, שנפצע בפתיחת משחק ההפסד לנתניה, סובל מקרע חלקי במפשעה ויחמיץ את המשחקים הקרובים של הקבוצה

בבדיקה שנערכה הבוקר (שלישי) לשחקנה הזר של הפועל תל אביב, בריאן רנדל, התגלה כי השחקן סובל מקרע חלקי במפשעה. הפורוורד שנפצע במהלך משחק ההפסד לברק נתניה שלשום, ייעדר קרוב לחודש ימים ויחמיץ את משחקיה הקרובים של הקבוצה. בתחילה חשבו בקבוצה כי רנדל סובל מפציעה קלה יותר, וכי הוא יוכל לחזור לשחק במחזור הקרוב, אך בבדיקה שנערכה לו היום בבית החולים "מאיר" בכפר סבא התגלה כי הפציעה חמורה יותר.

בריאן רנדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דווקא עכשיו. רנדל/ברני ארדוב

רנדל הצטרף לאדומים לפני קצת יותר מחודש, והספיק לשחק ארבעה משחקים מלאים בשורות הקבוצה, ועוד 4 דקות בהפסד לברק נתניה. משחקו הטוב ביותר של הפורוורד, שתחנתו האחרונה בכדורסל האירופי הייתה אלבה ברלין, הגיע בניצחון על הפועל חולון רק בשבוע שעבר, כשרשם 17 נקודות והוסיף 15 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. הממוצעים של רנדל עד כה כוללים 9.4 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, בעיקר בשל הפציעה המוקדמת מול נתניה.

הפועל תל אביב תארח במחזור הקרוב את מכבי אשדוד למשחק חשוב מאוד לקראת הבית התחתון. בהפסד לנתניה איבדו האדומים סיכוי להכנס לפלייאוף העליון, אך עדיין בונים על כניסה לרבע גמר הפלייאוף מהבית התחתון. הפציעה של רנדל משאירה את ארז אדלשטיין עם שלושה שחקנים גבוהים בלבד בסגל - קרטיס קלי, יונתן שולדברנד ויוני ניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully