וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר אישר לראובן עטר לאמן בנתניה עד תום העונה

המכשול האחרון בדרכו של המאמן לשוב לקדנציה רביעית בשרון הוסר, אחרי שנתניה הסכימה לשלם את שכרו - 150 אלף שקל ברוטו לחודש - עד תום העונה. המאמן יעביר אימון בכורה. נתניה: "מאושרים להודיע על חזרתו"

ברני ארדוב

יעקב שחר אישר הבוקר (שלישי) לראובן עטר לחזור לאמן את מכבי נתניה עד תום העונה. כזכור, אתמול הגיע המאמן לסיכום עם הקבוצה מהשרון על שובו לקנדציה רביעית כמחליפו של טל בנין, אבל התנגדותו של יעקב שחר עיכבה את השלמת העסקה.

נשיא מכבי חיפה דרש אתמול מעטר לוותר על חוזהו במכבי חיפה לעונה הבאה, אחרי שפוטר מהירוקים במהלך העונה, אבל אחרי לחצים שהופעלו על שחר מעטר עצמו ומראש עיריית נתניה מרים פיירברג הוא השתכנע, והסיכום היה שנתניה תשלם את שכרו של עטר העונה, לאחר שאנשי עסקים נתנייתים נרתמו לגיוס הכסף לתשלום שכרו, ובמידה והוא ירצה להמשיך לעונה נוספת הצדדים ייפגשו בקיץ לדון בכך.

עטר השתכר בחיפה 150 אלף שקל ברוטו בחודש וכאמור, שכרו לא ייפגע אלא רק ישולם במלואו עד תום העונה על ידי נתניה. אגב, על פי נתוני בקרת התקציבים, מדובר במאמן הישראלי בעל השכר הגבוה ביותר בליגת העל.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
יש סיכום. עטר/ברני ארדוב

בהודעה רשמית מטעם מכבי חיפה הבוקר נכתב: "מועדון כדורגל מכבי חיפה נענה לבקשת המאמן ראובן עטר וראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג, והחליט לאשר לעטר לאמן את מכבי נתניה עד לתום העונה הנוכחית. מכבי נתניה תישא בכל ההוצאות של מכבי חיפה בנוגע לחוזהו של המאמן ותעביר את מלוא הסכומים השוטפים למכבי חיפה. אנו מאחלים לראובן עטר ולמכבי נתניה בהצלחה".

לאחר מכן פרסמה גם הנהלת נתניה הודעה רשמית בה נכתב: "מכבי נתניה מאושרת להודיע על חזרתו של ראובן עטר למועדון. בהזדמנות זאת אנו מבקשים להודות למועדון מכבי חיפה ולעומד בראשו מר יעקב שחר על הסכמתם האדיבה. כמו כן אנו מבקשים להודות לראובן עטר על הרתמותו למשימה החשובה של השארת הקבוצה בליגת העל. נבקש להודות לגברת מרים פיירברג-איכר על הסיוע והתמיכה וכן לכל מי שעזר וסייע ואפשר את החיבור מחדש בין מכבי נתניה לראובן עטר. המועדון מאחל הצלחה לראובן ולשחקנים במשימה החשובה העומדת בפניהם".

עטר, 44, שיחק במכבי נתניה בעונת 2002/3 עד שנפצע, הודיע על פרישה וזז לעמדת עוזר המאמן של גילי לנדאו. במהלך עונת 2003/4 שב לנתניה לתפקיד ראשון כמאמן ראשי, אך לא הצליח לעזור לקבוצה להימנע מירידה. עונה לאחר מכן העלה את הקבוצה חזרה לליגת העל והדריך אותה בהצלחה גם בעונת 2005/6. עם הגעת דניאל יאמר למועדון פינה עטר את מקומו לטובת אלי גוטמן, אך חזר כשהאחרון פוטר לאחר מספר מחזורים. בתום עונת 2007/8 שוב נפרדו שני הצדדים ושבו לשתף פעולה בספטמבר 2009, כשעטר נקרא להחליף את נתי עזריה לאחר פתיחת עונה חלשה. בקיץ סיים עטר את חוזהו בנתניה ומונה למאמן מכבי חיפה, אך פוטר בחודש נובמבר וכעת הוא שב לנתניה לקדנציה רביעית. עטר, שהדריך גם את מכבי הרצליה ובית"ר ירושלים (עמה זכה בגביע המדינה) הוביל את נתניה פעמיים למקום השני ואשתקד למקום הרביעי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully