וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין עזב את מכבי נתניה. גיל לב: "רוצים את עטר"

18.3.2013 / 10:16

שפיגלר ובנין עזבו במפתיע את מסיבת העיתונאים המוזרה, בנין אמר: "מה שחשוב זה שהקבוצה תישאר". לב: "מחכים לעטר"

צילום וידאו: דרור פיקלני, עריכה: טל רזניק

צילום וידאו: דרור פיקלני

עריכת וידאו: טל רזניק

הנהלת מכבי נתניה כינסה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים מיוחדת כדי להודיע רשמית על עזיבתו של המאמן טל בנין. המאמן בן ה-41 הגיע לנתניה בקיץ האחרון אחרי שעזב את הפועל חיפה אותה אימן במשך חצי שנה. ב-27 המשחקים שלו על הקווים, הקבוצה צברה מאזן של 6 ניצחונות, 9 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים. נתניה הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה ביום שבת ובתום המחזור ירדה מתחת לקו האדום.

מסיבת העיתונאים, בה מלבד בנין נכחו גם נשיא המועדון גיל לב ומוטל'ה שפיגלר ששימש בשבועות האחרונים כיועץ למאמן, לוותה בכמה אירועים מעט מביכים. שפיגלר התעמת עם אחד מהעיתונאים וביקש להוציא אותו מהחדר ובהמשך, אחרי שהוא ובנין סיימו לומר את דבריהם, הם עזבו את המקום בלי לחכות לשאלות העיתונאים והותירו את לב לבדו.

טל בנין לצד מוטל'ה שפיגלר, מכבי נתניה. דרור פיקלני
"אי אפשר להתווכח על הרצון שלי לעשייה". בנין לצד שפיגלר/דרור פיקלני

"הגעתי למכבי נתניה אחרי שהיא סיימה תהליך של שלוש שנים. היה זמן מאוד קצר להתכונן לעונה והייתה עזיבה של הרבה מאוד שחקנים", אמר בנין, "אפשר להגיד דברים יותר טובים או פחות טובים, אבל אי אפשר להתווכח על הרצון שלי לעשייה. זה לא משנה אם התפטרתי, או פוטרתי, מה שחשוב כרגע זה שהקבוצה תישאר בליגת העל. אני ממשיך לעשות את מה שטוב לקבוצה וגם בשבילי".

מוטל'ה שפיגלר, ששימש בשבועות האחרונים כיועץ למאמן, דיבר בעיקר על עצמו, אבל כשהתייחס למצב אמר: "בשבועות האחרונים גיליתי עד כמה טל בנין מלא אנרגיות ומלא יכולות. הוא הגיע למקום בו יש קשיים לא רק על כר הדשא, אלא קשיים קיומיים. עכשיו טל זז הצידה ואני זז הצידה ביחד איתו. קיבלנו את אישור המשקיע לעשות את הצעד הזה. מכבי נתניה היא מועדון גדול שהקבוצה שלו עוברת תקופה קשה, אבל לא נרד ליגה. טל ואני לא נהיה על הקווים כשזה יקרה, אבל נהיה חלק מזה".

הנשיא גיל לב סיפר: "הרגשנו שפרידה היא צעד מתבקש וטל קיבל את זה בהבנה ובהסכמה. טרם נבחר מאמן חדש. מאיר בן מרגי ביקש לעזוב ביחד עם טל וכיבדנו את הבקשה שלו. הוא יעביר את האימון היום ואחר כך יעזוב".

לב הוסיף: "ראובן עטר הוא מאמן אהוב והיינו שמחים לראות אותו כאן. הוא עבר עונה לא קלה ואני לא יודע אם הוא מוכן לקחת את המושכות. אני מניח שנדע ב-48 השעות הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully