וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרויטר פירת וקייזרסלאוטרן מעוניינות במרינקוביץ’

הקשר הסרבי שמסיים את חוזהו בבני יהודה הקיץ מבוקש על ידי שתי הגרמניות. חומרת הפציעה של אביב חדד תתברר היום

אדריאן הרבשטיין

ננאד מרינקוביץ', קשרה הסרבי של בני יהודה שמסיים בתום העונה את חוזהו במועדון, מחוזר על ידי שתי קבוצות גרמניות: גרויטר פירת, נועלת הטבלה בבונדסליגה, וקייזרסלאוטרן המדורגת במקום השלישי בליגה הגרמנית השנייה, שמעונינות להחתים אותו לקראת העונה הבאה.

לוואלה! ספורט נודע כי סקאוטים משתי קבוצות אלו שוחחו עם סוכנו הקרואטי של מרינקוביץ', ואף נכחו ביום ראשון האחרון במשחקה של בני יהודה נגד מכבי חיפה, בקרית אליעזר. סקאוט מטעם קייזרסלאוטרן שנאבקת על עלייה לבונדסליגה התרשם ממרינקוביץ' וייתכן כי כבר בשבועות הקרובים תגיע הצעה רשמית לסוכנו. הסקאוט הראשי של גרויטר פירת סיפר כי הקשר הסרבי נמצא תחת מעקב מזה מספר חודשים וכי במועדון הגרמני שהשלים כמעט סופית עם העובדה שהוא בדרך לליגה השנייה, כבר מתחילים להכין את הסגל לקראת העונה הבאה.

נעאל חוטבא מול  ננאד מרינקוביץ' שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
בשנה הבאה בגרמניה? מרינקוביץ'/ברני ארדוב

מרינקוביץ' מסיים בתום העונה הנוכחית את חוזהו בבני יהודה אחרי שנתיים וחצי במדים הזהובים. הסרבי, כמו מספר שחקנים נוספים, דוגמת פדרו גלבאן ואדם הרפקה, לא צפויים להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. גם בגזרת הישראלים ישנם מספר שחקנים שמסיימים חוזה כמו גל כהן, אביב חדד, שלו מנשה ואחרים, ובשלב זה לא ברור מי מבין אלה ימשיך גם בעונה הבאה ומי יעזוב. בכל מקרה מסתמן כי אחרי מספר עונות שבהן שמר סגל הזהובים על יציבות מסויימת, לקראת העונה הבאה צפוי סגל הקבוצה לעבור רענון ושינוי.

הבלם אביב חדד, שנפצע והוחלף במשחק ההפסד 1:0 למכבי חיפה בקרית אליעזר ביום ראשון, צפוי להיבדק היום ואז תתברר סופית חומרת הפגיעה. נכון לעכשיו החשש הוא לקרע בשריר הירך האחורי, אולם הבלם ואנשי הקבוצה מקווים כי בסופו של דבר יתברר כי מדובר במתיחה חזקה בלבד.

היום בשעה 16:30, ייערך טקס אזכרה לזכרו של שחקן העבר ניקולאי קודריצקי, במלאת 19 למותו, בתאונת דרכים קטלנית. הטקס יערך באיצטדיון בשכונת התקווה, בהשתתפות ויקטוריה קודריצקי, אלמנתו של השחקן וכן בהשתתפות כל אנשי המועדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully