וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: פורמולה 1 בירושלים

מכוניות פרארי, אאודי ומרצדס יפארו את רחובות הבירה בחודש יוני. ראש העיר ברקת: "מצטרפים לערים המובילות בעולם"

העיר ירושלים מתכוננת לאירוע היסטורי: מופע פורמולה ברחובות העיר, עם המכוניות של פרארי, אאודי, מרצדס ועוד. המופע ייערך ב-14-13 ביוני, ותצוגת מכוניות תתקיים במתחם הרכבת ארבעה ימים לפני כן. במשך יומיים ייערכו מופעי נהיגה. "ירושלים מצטרפת לערים מובילות בעולם, שעורכות אירועי ספורט מוטורי בינלאומיים", אמר ראש העיר ניר ברקת. "לאירוע יגיעו צופים רבים המביאים לתרומה עצומה לכלכלת העיר, לתיירות ולמיתוגה על ירושלים בעולם. המסלול יפהפה ואטרקטיבי, ומשלב ברקע את חומות העיר העתיקה ונופיה הייחודיים של ירושלים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המסלול יפהפה ואטרקטיבי, ומשלב ברקע את חומות העיר העתיקה ונופיה הייחודיים של ירושלים". ברקת וג'יאנקרלו פיסקלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרט לפרארי, תגענה מכוניות פורמולה 1 מקבוצת מרוצים נוספת, שזהותה תיחשף ב-28 במאי. גם חובבי הספורט המוטורי הדו גלגלי ייהנו מהופעה מרהיבה וייחודית של רוכב הפעלולים הטוב בעולם כריס פפייפר הגרמני, שיגיע לישראל בפעם הראשונה ובמיוחד לאירוע זה. באירוע יהיה גם מופע רכיבה של אופנועי סופרבייק מה-MOTOGP, שיפגינו את יכולתם על המסלול.

נהג הפורמולה 1 לשעבר ג'יאנקרלו פיסקלה שהשתתף ב-231 מרוצי גראנד פרי ובמאזנו 19 פודיומים מתוכם שלושה ניצחונות, כיבד בנוכחותו את מפגש התקשורת הראשון שהתקיים לרגל האירוע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully