וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הישראלים ניצחו את הזרים באולסטאר

הישראלים רשמו ניצחון שלישי ברציפות, עם 111:127, אליהו הצטיין. פול סטול מלך השלשות, סקוטי הופסון מלך ההטבעות

אחרי חילופי האשמות בין המנהלת וארגון השחקנים שאיימו על קיומו של משחק האולסטאר השנתי נבחרת השחקנים הישראלית, שעמדה בלב המחלוקת, הופיעה גם הופיעה וניצחה ניצחון בפעם השלישית ברציפות עם 111:127. הערב שהפיקה מנהלת ליגת העל הסתיים בתבוסה מוחצת שהנחילה נבחרת הישראלים לנבחרת הזרים במשחק שסיפק לא מעט שואו טיים באולם רוממה בחיפה.

שחקן מכבי חיפה פול סטול הזוכה בתחרות השלשות אולסטאר. אדריאן הרבשטיין
ניצח בתחרות השלשות. סטול/אדריאן הרבשטיין

ראש הממשלה בנימין נתניהו נכח באולם, והציג את השחקנים בפתיחת הערב. הישראלים, בראשות ליאור אליהו, שניצל את ההזדמנות כדי לנסות את מזלו מחוץ לקשת, ברחו כבר ברבע הראשון, בו ניצחו 24:36. בהמשך דגן יבזורי ובן רייס המשיכו לצלוף מחוץ לקשת ושמרו על פער דו ספרתי לאורך כל שלבי המשחק, בדרך לניצחון.

קלעו לנבחרת הישראלים: ליאור אליהו (6 אסיסטים) ודגן יבזורי 20 (6 מ-6 לשלוש) כל אחד, בן רייס 18, עידו קוז'יקרו 14 (9 ריבאונדים), אפיק ניסים 10, מאיר טפירו 9, גל מקל 8, יהוא אורלנד, ניצן חנוכי 7, גיא פניני 6, מתן נאור ושלומי הרוש 2 כל אחד. דרור חג'ג' שותף אך לא קלע.

קלעו לנבחרת הזרים: סקוטי הופסון ודרון וושינגטון 16 כל אחד, פול סטול 14, פט קאליית'ס ודונטה סמית' 12 כל אחד, אדריאן יוטר וג'רום דייסון 10 כל אחד, מרכוס דאב 8, ג'מאר סמית' 6, שון ג'יימס 4, דמונטז סטיט 3.

סקוטי הופסון, שחקן הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
הכירו: מלך ההטבעות של האולסטאר. הופסון/אדריאן הרבשטיין

הופסון מלך ההטבעות, סטול מלך השלשות

עוד לפני שהחל המשחק, נערכה תחרות השלשות. עמית שמחון, בן רייס, יהוא אורלנד, משה מזרחי ודגן יבזורי הודחו כבר בחצי הגמר, ואילו גיא פניני, אפיק ניסים ופול סטול. ניסים החל מצוין את הגמר עם 10 מתוך 12 הנקודות הראשונות, אך פול סטול להט, השיג 20 נקודות וזכה לקבל את הגביע מידי יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי.

בתחרות ההטבעות לקחו חלק שלושה משתתפים. קני הייז ודרון וושינגטון ניסו את כוחם עם שלל הטבעות, אך מעל כולם התלבט שחקן הפועל אילת סקוטי הופסון, שהשיג 116 נקודות מהשופטים גוסטבו בוקולי, ניר דוידוביץ', יונה יהב (ראש עיריית חיפה) והזמר קובי אפללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully