וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:1 בין הפועל רעננה להפועל ירושלים

הקבוצה של קשטן התרחקה מהצמרת עם תיקו ביתי. מכבי יבנה מתקרבת לפלייאוף התחתון עם הפסד 2:1 לבית"ר תל אביב

המחזור ה-29 בליגה הלאומית יושלם הערב (שני) עם ארבעה משחקים. במשחק המרכזי של הערב נפרדו הפועל רעננה והפועל ירושלים נפרדו ב-1:1, והפועל ראשון לציון שהוגרלה הבוקר למשחק מול הפועל רמת גן בחצי גמר הגביע, סיימה ב-1:1 עם שכנתה נס ציונה. מכבי יבנה הפסידה 2:1 לבית"ר תל אביב, ומכבי אום אל פאחם חזרה לנצח עם 0:1 על מכבי אחי נצרת.

עופר טלקר מאמן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
סיבכו גם את יבנה. טלקר/נמרוד סונדרס

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 1:1

הקבוצה של תומר קשטן ממשיכה להתרחק מהצמרת הגבוהה, ואחרי ההפסד לכפר סבא במחזור הקודם היא נקלעה לפיגור מוקדם משער של אופיר עמרם כבר בדקה השנייה. הירושלמים, שחגגו בשבוע שעבר עם 1:3 על בית"ר תל אביב ניסו להמשיך במומנטום, אבל נבלמו עם שער שוויון של מאמדו צ'יאם בדקה ה-16 שחילק את הנקודות.

נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:1

אייל לחמן ושחקניו נחתו מחגיגות הניצחון על הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע הישר למציאות הכואבת בליגה, עם תיקו חמישי ברציפות. הסקציה, שרשמה משחק תשיעי ללא ניצחון עוד עלתה ליתרון בדקה השמינית משער של נסים אסייג, לפני שליאור אסולין המשיך בשלו עם שער שוויון בפנדל מוצלח בדקה ה-36, ועזר לכתומים לשמור על המקום החמישי.

בית?ר תל אביב רמלה - מכבי יבנה 1:2

הקבוצה של עופר טלקר השיגה שלוש נקודות חשובות במאבקי התחתית והכניסה לקלחת גם את מכבי יבנה, שפספסה אפשרות לתפוס את המקום השמיני המוליך לפלייאוף העליון. אחרי מחצית ראשונה עלובה ונטולת הזדמנויות, ארנון טמיר איבד כדור בשלומיאליות ובית?ר תל אביב ניצלה זאת כשאיציק אבושדיד הבקיע בדקה ה-48. יוסי זוזוט נענה לדרישת אוהדי יבנה והכניס את יניב אופיר במקום טמיר. הקשר המחליף החזיר עם בישול גדול בדקה ה-61 לאורן ניסים שהמשיך מהאוויר פנימה. יבנה לחצה כדי להשיג הכרעה, אבל ספגה שבע דקות לסיום. חור בצד שמאל השאיר את רפי עמוס לבד מול גיא סאלם, והוא עבר את השוער ומצא את הרשת מזווית קשה.

מכבי אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 0:1

המקומיים חזרו לנצח אחרי חמישה משחקים והתרחקו משמעותית מהתחתית. נצרת בלמה בשבוע שעבר רצף של חמישה הפסדים עם תיקו ביתי מול הרצליה, אבל נכנעה לשער בודד של אחמד נהיה בדקה ה-19 שנתן לאום אל פאחם את מלוא שלוש הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully