וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב נאמן: "שנה שעברה נעדרנו, כיף לחזור למעמד הזה"

קפטן מכבי ראשל"צ בכדוריד רוצה להחזיר לקבוצתו גם את הגביע, ויוכל לעשות זאת בדרבי מול הפועל (שלישי, 19:30)

גמר גביע המדינה בכדוריד ייערך מחר (שלישי, 19:30) באולם גן נחום בראשון לציון ויפגיש בין המוליכה בליגה, מכבי ראשון לציון ליריבתה העירונית המושבעת הפועל. ראשי שתי הקבוצות השתתפו היום (שני) במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, שהתקיימה במסעדתו של עידן מימון בראשון לציון.

קפטן הפועל ראשון לציון עידן מימון אמר: "אנחנו מתכוננים ומתרגשים. זה משחק על תואר ראשון. אני חושב שעשינו הכנה מצוינת למשחק הזה. נשאר לנו אימון אחד היום ומחר בבוקר אימון קל. שתי הקבוצות שוות ברמתן, לכל קבוצה יש את היתרונות והחסרונות שלה. הרבה אנשים יראו אותנו וחשוב לשמור על רוח ספורטיבית ושהקבוצה הטובה ביותר תנצח".

קפטן מכבי ראשון לציון יואב נאמן: "אנחנו מגיעים אחרי הרבה זמן עם סגל מלא, ובאמת מחכים להתחיל את היום חג הזה כי השעות שלפני הן קשות והלחץ לא יכול לתת לך להנות מגודל המעמד, אבל כשאתה על הפרקט עצמו אתה חלק מהחוויה. בעונה שעברה נעדרנו מהמעמד, וזה כיף להיות בו שוב. ההרגשה היא הרגשה בתולית, למרות שהיינו הרבה פעמים במעמד הזה, בצד של השמחה ובאושר ובצד של הבוכה מיגון ומעצב. כל מה שנשאר להגיד זה יאללה שיגיע כבר הזמן".

מאמן מכבי ראשון לציון אולג בוטנקו נשמע אופטימי במיוחד: "אנחנו לפי התקשורת בקיץ האחרון לא היינו מועמדים להיות במעמדים האלה, אבל אנחנו עד עכשיו מובילים את הליגה ונמצאים במשחק גמר הגביע. עשינו עד עכשיו דרך מאוד טובה, עשינו אותה כמו שצריך, עם סגנון. אני מאמין ביכולת של הקבוצה שלי אבל משחק גמר גביע כל אחד פה מכיר והוא פתוח. מה שמשחק לטובתנו זה הניסיון הרב של השחקנים להוציא מעצמם את היכולת המרבית".

מאמן הפועל ראשון לציון סער פרנקל, שרוצה להוביל את קבוצתו לגביע שני ברציפות: "כולם מתרגשים, ואני בצד שלי צריך להוביל ולהכין את השחקנים לעשות את הדברים הכי נכונים כדי שבמשחק זה יבוא לידי ביטוי. אנחנו נראים יותר טוב מאז הפגרה, בעיקר בפן ההגנתי, וזה מוביל למקומות אחרים גם בצדדים המנטליים. בדרבי האחרון לא שיחקו 5 או 6 שחקנים שישחקו מחר. אנחנו מגיעים יותר מוכנים יותר מהדרבי הראשון, וגם מכבי השתפרו מהדרבי הראשון. אנחנו קבוצה מספיק ותיקה שיודעת מה לעשות. אם הצעירים לא היו מוכשרים הם לא היו מקבלים דקות מתחילת העונה. אין ספק שלניסיון יש מקום במעמדים האלה ומכבי קבוצה מאוד מנוסה, אבל גם אנחנו קבוצה עם הרבה ניסיון ונדע להביא את זה למשחק".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully