וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע השיבוץ לטורניר המכללות: האלופה קנטאקי בחוץ

קאליפרי לא יזכה להגן על התואר. לואיוויל, אינדיאנה, גונזאגה וקנזס דורגו ראשונות בריקוד הגדול, שייצא לדרך ביום חמישי

אחת מהעונות הסדירות המפתיעות ביותר שידע כדורסל המכללות הסתיימה אמש (ראשון) עם נעילת הטורנירים החטיבתיים ופרסום השיבוץ של 68 העולות לטורניר המכללות. הטירוף המסורתי של מרץ המשוגע ייצא לדרך באופן רשמי כבר עם ארבעת משחקי הסיבוב המוקדם בלילות שבין שלישי לרביעי ובין רביעי לחמישי, ואחרי שנישאר עם 64 קבוצות הריקוד האמיתי יחל באמת עם הסיבוב הראשון האמיתי שייפתח ביום חמישי בערב שעון ישראל.

במוצאי שבת יחלו משחקי הסיבוב השני שיימשכו עד הלילה שבין ראשון לשני, בסיומו נישאר עם 16 מאושרות שישיגו כרטיס לסוויט סיקסטין. משחקי שמינית הגמר ישוחקו בימים חמישי ושישי הבא, ומיד אחריהם בשבת ובראשון יתקיימו ארבעת משחקי העלית אייט שיקבעו את זהות העולות לפיינל פור, שייערך באטלנטה בסוף השבוע שלאחר מכן, ב-6 וב-8 באפריל.

קנטאקי, האלופה מאשתקד שאיבדה את כל כוכביה ל-NBA ועברה עונה קשה של עליות, מורדות ופציעות רבות, נותרה מחוץ לריקוד הגדול. הקבוצה של ג'ון קאליפרי, שהעמידה מאזן בינוני של 11:21, הפכה לאלופה ה-20 בתולדות ה-NCAA שאפילו לא זוכה להזדמנות להגן על תוארה, והיא תנסה להתנחם בעובדה שהיא זכתה להיות מדורגת ראשונה בטורניר ה-NIT חסר החשיבות.

לעלבון של הווילדקאטס מתווספת העובדה שהמדורגת ראשונה בטורניר המכללות היא השכנה לואיוויל, אותה מאמן האקס ריק פיטינו. הקרדינלס שזכו באליפות הביג איסט מובילים את איזור המערב התיכון בבראקט, שם שובצה דיוק כמדורגת שנייה. באיזור המערב דורגה גונזאגה ראשונה והיא עשויה להיתקל באוהיו סטייט בדרכה לפיינל פור הראשון בתולדותיה. קנזס שובצה כמדורגת ראשונה באיזור הדרום, ואינדיאנה דורגה כצפוי ראשונה באיזור המזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully