וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדרי: "הדברים היפים בכדורגל קורים דווקא נגדנו"

כפיר אדרי ובני יהודה שוב הפסידו עמוק בתוספת הזמן: "מקווה שמתישהו נהיה בצד המרוויח". חשש שאביב חדד ייעדר כחודש

one

השער המאוחר שהם ספגו ממכבי חיפה אתמול (ראשון) בקרית אליעזר ושגרם להפסד 1:0, הותיר את שחקני ואנשי בני יהודה מאוכזבים מאוד. הזהובים זוכרים היטב את שני השערים המאוחרים שהם ספגו ממכבי תל אביב לפני כחודש וכעת הם מפגרים בשבע נקודות מאחורי המקום השלישי, שמוליך לאירופה בתום העונה.

אם לא די בהפסד הכואב, הבלם אביב חדד נפצע והוחלף במהלך המשחק. בצוות הרפואי של הקבוצה חוששים שחדד סובל מקרע בשריר הירך האחורי, מה שיגרור זמן התאוששות של כחודש. הבלם ייבדק היום או מחר במטרה לקבוע סופית את חומרת הפציעה, אך במועדון לא היו יכולים שלא להזכיר את "קללת הבלמים" שנחתה על הקבוצה, זאת לאחר שסארי פלאח ויגיל ביטון נפצעו בעצמם וגמרו את העונה.
רוחב

אביב חדד שחקן בני יהודה מורד על אלונקה. אדריאן הרבשטיין
קללת הבלמים נמשכת. חדד אתמול בקרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

"הגענו מוכנים, עמדנו טוב וסגרנו את מכבי חיפה", אמר באכזבה הקפטן כפיר אדרי, "במחצית הראשונה גם הגענו למצבים. במחצית השנייה מכבי חיפה שלטה, אבל לא הגיעה למצבים ממשיים. דווקא אנחנו הגענו למצב הכי מסוכן במשחק ולא הבקענו ואז חוסר ריכוז בדקה האחרונה הביא להפסד. הייתה הרגשה שהמשחק הסתיים. לצערי הדברים היפים בכדורגל שקורים בדקות האחרונות, קורים בדרך כלל לרעתנו. אני מקווה שבאיזשהו שלב גם אנחנו נרוויח מהדברים האלה".

אדרי התייחס לסיכוי להשיג את הכרטיס לאירופה והוסיף: "עדיין יש המון נקודות בקופה. יצאנו עכשיו לישורת הסופית של העונה, ישורת של עשרה משחקים והקבוצה שתהיה הכי חזקה, תשנס מותניים ותיקח את הנקודות תהיה באירופה. זה עדיין אפשרי ואין פערים גדולים ביננו לבין המקום שמוביל לאירופה. יש לנו עוד שני משחקים מול הקבוצות שמתמודדות מולנו על הכרטיס לאירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully