וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק הושלם: רפאל נדאל זכה בטורניר אינדיאן וולס

הספרדי חזר מפיגור, גבר 6:4, 3:6, 4:6 על דל פוטרו, השלים ניצחון 14 רצוף, והראה ליריביו בצמרת: אני שוב כאן, ובשיאי

רפאל נדאל. AP
וזה עוד על מגרשים קשים. נדאל/AP

רפאל נדאל חוזר. הטניסאי הספרדי, המדורג חמישי בעולם, השלים את הקאמבק שלו בצורה מושלמת, לאחר שזכה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר אינדיאן וולס (סך פרסים 5.19 מיליון דולר), אחרי שגבר בגמר 6:4, 3:6, 4:6 על חואן מרטין דל פוטרו, המדורג שביעי בעולם.

נדאל, שנעדר למעלה משבעה חודשים בעקבות פציעה, לא רק שזכה בטורניר יוקרתי, אלא גם גבר בדרך על טניסאים בכירים כמו דל פוטרו, תומאס ברדיך ורוג'ר פדרר, ועם ניצחון 14 ברציפות בסבב - הראה שעל אף שהוא לא בשיאו, עדיין קשה להתמודד מולו.

נדאל פתח מצוין את המשחק, והוליך 0:3 מהיר, אבל הארגנטינאי, שחיפש תואר מאסטרס 1,000 ראשון בקריירה, לא נבהל, ובעזרת הפורהנד עוצמתי שעזר לו להכניע את נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי בדרכו אל הגמר - הצליח להשלים מהפך בטרם זכה 4:6 במערכה הראשונה.

גם את המערכה השנייה פתח דל פוטרו היטב, ואף עלה ל-1:3 ונראה בשליטה, אבל אז נדאל חשף את אחד הכלים הכי מוכרים שלו - כושר הלחימה. הספרדי שוב נאבק בשיניים על כל נקודה, החזיר כדורים בלתי אפשריים, והשלים קאמבק מרשים לניצחון 3:6 שקבע 1:1 במערכות. במערכה השלישית הספרדי כבר ידע לשמור על קור רוח, בטרם דהר לניצחון שהבטיח לו גם מיליון דולר, ניצחון 600 בקריירה, והישג שיא של תואר 22 בטורנירי מאסטרס 1,000. ברוך שובך רפא.

חואן מרטין דל פוטרו. AP
עד כאן. דל פוטרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully