וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "הפער גדול, אבל אנחנו האחרונים לוותר"

בלם מכבי חיפה ממשיך להאמין, עוזר המאמן אוזן הודה: "השער של לוגסי הוציא לנו רוח מהמפרשים". קשטן: "אכזרי מאוד"

מכבי חיפה עדיין לא מוותרת על מאבק האליפות. אנדריי פיליאבסקי הבקיע הערב (ראשון) ממש ברגע האחרון של תוספת הזמן והעניק לירוקים 0:1 על בני יהודה, ששוב ספגה שער עמוק בתוך זמן הפציעות. מכבי חיפה ניצחה לראשונה את בני יהודה אחרי שישה משחקים וצימקה את הפער מהפסגה בחזרה ל-10 נקודות, כשבמחזור הבא היא תתארח בבלומפילד למשחק העונה מול מכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
חגיגות גדולות בסיום. שחקני מכבי חיפה עוטפים את אנדריי פיליאבסקי/אדריאן הרבשטיין

דקל קינן, שחזר מפציעה והשלים 90 דקות לפני משחק הנבחרת מול פורטוגל, אמר בסיום: "היה קשה, בני יהודה קבוצה טובה. עוד לא ניצחנו אותם העונה עד היום. אנחנו לא מוותרים עד הסוף. למרות שהפער הוא גדול ומגיע כל הכבוד להם, אבל אנחנו האחרונים לוותר. לא היה משחק גדול שלנו, אבל היו כמה נקודות חיוביות. שראנוב השאיר אותנו במשחק. פרט למצב אחד הם לא הגיעו להזדמנויות. בסופו של דבר גנבנו שער, אבל שלטנו והיינו יותר טובים".

המאמן אריק בנאדו סובל מדלקת בעינו ובמקומו התייצב לעמדת הראיונות אורי אוזן שאמר: "שיחקנו באמצע השבוע והיה לנו פיק גבוה. שלטנו ברוב שלבי המשחק, הגענו למצבים ולשמחתנו המשחק הוכרע לטובתנו. מי שהבקיע היה אחד השחקנים הבולטים. נמשיך להלחיץ את מכבי ולצבור נקודות, בעוד שבועיים יש לנו משימה חשובה מאוד. אנחנו מתרכזים בעצמנו. המטרה שלנו לבוא בכל משחק ולקחת שלוש נקודות. לוגסי הבקיע את השער שלו ויצא לנו הרבה רוח מהמפרשים. היום זה בא פחות לידי ביטוי, העלינו רמה והשתפרנו, ופנינו לעוד שבועיים. אנחנו לא מאוכזבים מכמות הנציגים בנבחרת, אנחנו מחזיקים אצבעות. אני חושב שהנבחרת צריכה לעלות עם ביטחון ומצפה שתהיה חווית כדורגל טובה לקהל".

אורי אוזן עוזר מאמן מכבי חיפה עם חן עזרא. אדריאן הרבשטיין
הפנים כבר למשחק העונה בעוד שבועיים. אורי אוזן עם חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

מנגד, דרור קשטן שוב נותר מאוכזב כשקבוצתו ספגה בתוספת הזמן: "הכדורגל יכול להיות אכזרי מאוד. זה נכון ששני משחקים הפסדנו בזמן פציעות. לא ברור לי למה הוסיפו חמש דקות. להבדיל במשחק נגד מכבי תל אביב, כאן חיפה שלטה ואנחנו התגוננו. הקבוצה עמדה מבחינה טקטית טוב מאוד כי מכבי חיפה לא הגיעה להרבה הזדמנויות. הם לחצו ושלטו. טעות אחת של השוער הכריעה את המשחק למרות שהיה לו משחק טוב".

קשטן, מאמן הנבחרת לשעבר, התייחס גם לעימות מול פורטוגל: "יש מאמן לנבחרת והוא בוודאי עקב אחרי פורטוגל וריאל מדריד. הוא ראה את האלמנטים המצוינים של רונאלדו. אני מתאר לעצמי שהוא מתכנן איך לסגור אותו. זה נכון שאנחנו באים בנחיתות, אבל אנחנו משחקים בבית, ונבחרת ישראל בבית יש לה לא רק רצונות אלא יומרות. הנבחרת עושה תוצאות טובות בארץ, גם בתקופה שלי. צריך לאחל לבחורים שיעשו את זה".

דרור קשטן מאמן בני יהודה. מגד גוזני
שוב בתוספת הזמן. דרור קשטן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully