וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל: "לא מאמין שהקהל יחזור, הם לא מבינים את המצב"

17.3.2013 / 22:07

אווירת נכאים בחדר ההלבשה של בית"ר, אלי כהן: "ירידה? הכל יכול לקרות, צריכים לחשוש". זגורי: "נתנו משחק הקרבה אדיר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים ממשיכה להסתבך, והערב (ראשון) היא רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה מהבירה נוצחה בקרב התחתית שנעל את משחקי המחזור הראשון בפלייאוף התחתון, עם הפסד 2:1 להפועל רמת גן שמצליחה לטפס מעל הקו האדום ולהחזיר למקום האחרון את הפועל עכו. בית"ר רחוקה כעת שש נקודות בלבד מחוף המבטחים, ואם היא תמשיך בצלילה הזו, היא עוד עלולה לשלם מחיר כבד של מלחמות הישרדות. מיכאל זנדברג הבקיע ראשון בדקה ה-13, אבי ריקן איזן בנגיחה (25), אבל ישראל זגורי, שבישל את השער הראשון, היה חתום על שער הניצחון (60).

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
הפנים שלו אומרות הכל. מויאל/קובי אליהו

אווירת נכאים נרשמה בחדר ההלבשה אחרי ההפסד, והרבה עצבים מצד השחקנים. חלקם דמעו, אחרים מלמלו "איך נצא מהמצב הזה?". אלי כהן אמר לשחקניו: "הסתבכנו בתחתית, אבל לא נוותר, אנחנו הבאנו את המועדון הזה למקום שבו הוא נמצא, ואנחנו נוציא אותו".

לפני כן המאמן אלי כהן אמר לתקשורת: "אני לא יכול לכעוס, אנחנו בהידרדרות עצומה ואנחנו לא מוצאים את הפתרונות לעצור את הסחף הזה. זה כמו כדור שלג. הפער הצטמצטם לשש נקודות וזה פשוט אסון. כמו שידענו ימים יפים, אנחנו יודעים ימים פחות טובים ואני מקווה שנדע לצאת מזה".

על מה שעובר על בית"ר אמר כהן: "אין ברירה. אנחנו, באר שבע ואשדוד נכנסנו לבוץ. אנחנו האשמים, אני אחראי על המערכת, ואני אעשה הכל כדי להוציא את המערכת מהמצב הזה. כל המשבר הזה נובע ממה שקרה עם הקהל, שהיה הכוח שלנו. אנחנו שומעים את השריקות, הבוז וחוסר העידוד. רואים את חוסר הביטחון על השחקנים. כשאנחנו לא מתעסקים בכדורגל, זה מה שקורה לנו. אין לנו תירוצים. רק אנחנו יכולים להוציא את העגלה מהבוץ".

על האפשרות שבית"ר ירושלים תרד ליגה, אמר המאמן: "הכל יכול לקרות בכדורגל ואנחנו צריכים להיזהר ולחשוש. בשנה שעברה היינו במצב יותר גרוע. אנחנו צריכים לחזור לחוקים של קבוצות תחתית. הקבוצות שבתחתית יודעות על כך שהן שם מתחילת העונה, ואנחנו עדיין באופוריה של תחילת ואמצע העונה כששיחקנו כדורגל מלהיב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חסר פתרונות. אלי כהן/קובי אליהו

קובי מויאל התייחס למצב הקשה ביציעים ובטבלה, ואמר: "אני קורא לאוהדים לחזור, כי הם לא מבינים באיזה מצב קטסטרופלי אנחנו. אני לא מאמין שהקהל יחזור. אני מדבר עם הרבה אוהדים, אני מכבד את כולם. יש מלא אוהדים של בית"ר, כל אחד מושך לכיוון אחר. לא ראיתי הרבה שנים את הקהל ככה, אבל שחקן מקצוען צריך לשים את זה בצד. אנחנו הכנסנו את עצמנו לבוץ, אין אשמים אחרים - רק אנחנו אחראים למצב".

בצד המנצח הייתה כמובן שמחה רבה מהניצחון החשוב. אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן, הסביר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד ומגיע הרבה כבוד והערכה לשחקנים. זה לא פשוט להגיע למצב שבו החרב מונחת על הצוואר. לא נתנו משחק גדול. עד היום שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל ולא תמיד השגנו תוצאות טובות. היופי הוא פחות חשוב והעיקר שלקחנו את הנקודות. אני שמח מאוד".

על מצבה של הקבוצה, אמר כהן: "מוטיבציה תמיד יש לנו ואני תמיד משדר לשחקנים שאנחנו צריכים לעשות את העבודה. ירדנו למקום האחרון והיה לחץ גדול, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא להסתכל הצידה". על היכולת של ישראל זגורי, שכבש ובישל אחרי פרשת ההתעקשות שלו לבעוט פנדל מול הפועל עכו, אמר המאמן: "ישראל עשה קפיצת מדרגה. הוא מהשחקנים הטובים שלנו, הוא נענש ואנחנו מסתכלים קדימה. הכל מאחורינו. אני מאמין שנישאר בליגה".

ישראל זגורי: "לא רק ישראל זגורי המצטיין, כל הקבוצה עשתה משחק הקרבה אדיר. היה חשוב שניצחנו אחרי שכל התחתית כמעט ניצחה. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזו בהמשך. כל מה שהיה מאחורי, כבר שכחנו ומה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות. אני מרגיש שהתבגרתי השנה, רואים את זה במספרים ואני מקווה להמשיך, זה הכי חשוב".

ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן חוגג שער. קובי אליהו
אלי כהן אמר שהוא התבגר. זגורי/קובי אליהו
אלי כהן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
נחלץ מהמקום האחרון. אלי כהן/קובי אליהו
שחקני הפועל רמת גן חוגגים. קובי אליהו
עלו מעל הקו האדום. שחקני רמת גן חוגגים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully