וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רק 2:2 לפריס סן ז'רמן מול סנט אטיין

המוליכה איבדה נקודות אחרי ששמטה יתרון שהעניקו לה פאסטורה וזלאטן, ברנדאו וקלרק איזנו. הפער: חמש נק' בלבד

פריס סן ז'רמן הייתה יכולה להגדיל את יתרונה בפסגה הערב (ראשון) לשבע נקודות, אבל סיימה רק ב-2:2 בחוץ מול סנט אטיין בקרב הצמרת של הליגה הצרפתית. בעקבות התיקו, הפער צומק לחמש נקודות בלבד, מה שמשאיר את הליגה פתוחה לגמרי. מי שרשמה הפסד מפתיע היא ניס, שנוצחה 1:0 בידי נאנסי המדורגת אחרונה. עדן בן בסט שיחק 90 דקות ב-0:0 של טולוז מול בורדו.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים שער. רויטרס
למרות השמחה, הליגה נשארת פתוחה. שחקני פ.ס.ז' חוגגים/רויטרס

סנט אטיין - פריס סן ז'רמן 2:2

אחרי ההלם מהגרלת רבע גמר ליגת האלופות שהועידה להם מפגש עם ברצלונה, שחקני פריס סן ז'רמן יצאו לז'ופרואה גישאר ושמטו יתרון כפול. סנט אטיין הרביעית חולמת בעצמה על הגעה לליגת האלופות, והצליחה לצמק את הפער ממארסיי השלישית לשתי נקודות. הפתיחה הייתה של פ.ס.ז', כשבדקה התשיעית חאבייר פסטורה נהנה מטעות איומה בהגנה של מוסטפה סאל והקשית מעל השוער סטפן רופייה. זלאטן איברהימוביץ' הפציץ מהנקודה הלבנה את ה-25 שלו העונה בדקה ה-19, אבל ברנדאו החזיר את סנט אטיין למשחק עם שער מצמק בדקה ה-37. רגע השיא של המשחק הגיע בדקה ה-72, אז המגן פרנסואה קלרק ירה מקצה הרחבה לחיבורים וקבע שוויון. פ.ס.ז' עם חמש נקודות יתרון בפסגה.

עדן בן בסט, שחקן טולוז. GettyImages
רק נקודה בדרבי. עדן בן בסט/GettyImages

טולוז - בורדו 0:0

האורחים הגיעו עייפים ומאוכזבים אחרי שהודחו מהליגה האירופית, אבל עדן בן בסט וחבריו לא ידעו לנצל זאת במגרשם הביתי. טולוז שלטה במשחק, אבל כל הבעיטות שלה החטיאו את המסגרת של סדריק קראסו עד הדקה ה-83, אז השוער הציל את הנגיחה של אטיין דידו. אחרי 14 משחקי דרבי של נהר הגארון שהסתיימו בהכרעה (תשעה ניצחונות לבורדו, חמישה לטולוז) הפעם שתי הקבוצות חילקו נקודות והסגולים נותרו במקום ה-11. בן בסט שיחק 90 דקות ויצטרף מחר להכנות של נבחרת ישראל.

לוסמי קרבואה שחקן נאנסי לפני הנרי בדימו שחקן מונפלייה. רויטרס
בישל את שער הניצחון של נאנסי. לוסמי קרבואה/רויטרס

נאנסי - ניס 0:1

הרצון של קלוד פואל ושחקניו להשיג את אחד הכרטיסים לאירופה, נתקל ברצון הגדול יותר של נאנסי לשרוד בליגה. נועלת הטבלה צימקה את הפער מחוף מבטחים לחמש נקודות, כשהשיגה ניצחון שני בשלושה משחקים. ניס הופיעה ללא חמישה שחקני הרכב, ביניהם דריו סביטאניץ' הפצוע ו-ולנטין איסריק המורחק, והפעם המחליפים הצעירים לא הצליחו לספק את הסחורה. ג'אמל בקאר הכריע את המשחק בדקה ה-23 עם בעיטה מהאוויר אחרי בישול של לוסמי קרבואה, כאשר שני שערים נוספים של נאנסי נפסלו בדקות הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully