וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לדודו ביטון, גיא אסולין חזר וכבש

החלוץ הבקיע צמד ב-0:6 של אפואל ניקוסיה על פאפוס. אסולין עלה כמחליף והרשית במדי סנטאנדר. 90 דקות ותיקו לנאתכו

דודו ביטון המשיך הערב (ראשון) להפציץ בליגה הקפריסאית, כשכבש צמד ב-0:6 המוחץ על פאפוס האחרונה שהחזיר את אפואל ניקוסיה לפסגה. ביטון שמר על מקומו בהרכב, נעץ את השלישי של קבוצתו בדקה ה-32 והבקיע את הרביעי לרשת שק החבטות של הליגה, לאחר אסיסט של מיכאל בקמן הדני בדקה ה-47. במאזנו של ביטון כעת חמישה שערים בשישה משחקי ליגה מאז הושאל מסטנדרד ליאז'.

* גיא אסולין שב היום למגרשים לאחר למעלה משלושה חודשי היעדרות וזכה לבכורה חלומית. הקשר הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-62 למשחק הביתי של רסינג סנטאנדר מול חרס וכעבור 14 דקות הגיע ראשון לכדור שנהדף על ידי השוער האורח וכבש את שער השוויון שקבע גם את התוצאה הסופית, 1:1. עבור אסולין היה זה השער השני העונה. קבוצתו עדיין במקום ה-19, מתחת לקו האדום, עם 31 נקודות מ-30 מחזורים.

אסולין סבל בחודשים האחרונים מפציעה חמורה בכתף ועבר ניתוח. החשש הראשוני היה שגמר את העונה, אך הוא החלים בקצב משביע רצון ולאחר שחזר בשבועיים האחרונים לאימונים מלאים, שב למגרשים וסידר לקבוצתו נקודה חשובה. מדובר בבשורות טובות עבור מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, שיקווה שאסולין יישאר בריא ויקבל דקות משמעותיות לקראת משחקי יורו 2013 בחודש יוני בישראל.

* רגע לפני שהוא נוחת בארץ למשחקה של נבחרת ישראל מול פורטוגל, ביברס נאתכו השלים היום 90 דקות במדי רובין קאזאן, שסיימה ב-0:0 מאכזב את משחקה מול טרק גרוזני. בשבוע שעבר ניצחה קאזאן באותו אצטדיון את זניט סנט פטרסבורג, אבל הפעם לא מצאה את הדרך אל הרשת, גם לאחר שטרק נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו בדקה ה-87 של ריזבאן אוצייב.

גיא אסולין שחקן נבחרת ישראל הצעירה. ברני ארדוב
חזרה מעודדת. אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully