וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 65:70 לאולימפיאקוס על קולוסוס

אלופת אירופה, שתארח את מכבי ת"א בחמישי, עבדה קשה. ברצלונה ניצחה 81:89 את סראגוסה. בהמשך: סיינה וקאחה

מכבי תל אביב ממשיכה לחלום על שלב ההצלבה ביורוליג והיום (ראשון), משחקות לא מעט מיריבותיה בבית ו' של המפעל האירופי הבכיר.

אולימפיאקוס, שתארח את מכבי תל אביב לקרב על כול הקופה ביום חמישי, עלתה למאזן 1:19 בליגה היוונית וביססה את מקומה בפסגת הטבלה אחרי 65:70 ביתי קשה מאוד על קולוסוס. האורחים היו צמודים לאורך 40 הדקות, אך נכנעו ל-15 נקודות של פרו אנטיץ' ו-14 של אייסי לאו.

פרו אנטיץ' שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול ויקטור חריאפה שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
יהיה קשה לעצור אותו. אנטיץ'/רויטרס

ברצלונה, שתתמודד מול הצהובים בעוד שבועיים במשחק בית בפלאו בלאוגרנה, רשמה ניצחון נוסף, 81:89 על סראגוסה המפתיעה. עבור הקטלאנים היה זה הניצחון ה-16 העונה בליגה. הם ספגו כבר תשעה הפסדים ומדורגים במקום השלישי בלבד.

אחרי תצוגה חלשה יחסית בניצחון הקל על בשיקטאש ביורוליג, חואן קרלוס נבארו חימם מנועים לקראת המפגש עם הצהובים ולהט עם 28 נקודות ב-26 דקות. על הדרך, 'לה בומבה' קבע שיא נוסף, כשהפך לקלע הטוב בהיסטוריה של המועדון במשחקי הליגה וחלף על פני חואן אנטוניו סן אפיפניו. אנטה טומיץ' תרם 19 נקודות וקלט 7 ריבאונדים, בועד מרסליניו הוארטס ניצח על החבורה עם 10 נקודות ו-6 אסיסטים.

הנק נורל חגג עם 25 נקודות ומייקל רול הוסיף 10 נקודות. בארסה פתחה פער דו ספרתי ברבע השלישי וראתה את סראגוסה חוזרת למשחק ברבע האחרון, אך לא מצליחה לסכן ממשית את המארחת.

* עוד בספרד: קאחה לבוראל, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בבית ו', הפסידה בחוץ 89:79 לחובנטוד. פביאן קוסר הוביל את קאחה עם 19 נקודות. ריאל מדריד המוליכה גברה בביתה 69:83 על קנאריאס, בעזרת 20 נקודות של פליפה רייס ו-19 של ג'ייסי קארול.

חואן קרלוס נבארו, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
לא מפסיק לנפץ שיאים. נבארו/GettyImages

* עוד יריבה מבית ו', פנרבחצ'ה/אולקר, עליה השלימה מכבי שני ניצחונות, גברה בליגה הטורקית 80:90 בחוץ על טורק טלקום. פנר מובילה את הטבלה בצוותא עם גלאטסראיי במאזן 3:19. עומר עונאן הפנטסטי הוביל עם 23 נקודות.

* בליגה הגרמנית נרשמה אחת מסנסציות העונה, כאשר פרנקפורט הצנועה של המאמן מולי קצורין, שנאבקת על חייה בתחתית הטבלה, ניצחה 64:77 את המוליכה באמברג, שמצידה ספגה הפסד חמישי בלבד ב-26 משחקים. דוואן רובינסון בלט בפרנקפורט עם 19 נקודות.

* עוד בגרמניה: באיירן מינכן השנייה הפסידה גם היא, 90:84 לטרייר למרות שהובילה דקות ארוכות. רבע אחרון של 25:12 מצד באיירן גרם להפסד. יותם הלפרין היה שוב חלש ולא זרק לסל כלל ב-24 דקות של משחק.

* נימבורק של ננו גינזבורג הפסידה בליגת ה-VTB 76:63 לצסק"א מוסקבה. 26 נקודות של רדוסלאב ראניק לא הספיקו לאלופת צ'כיה, שספגה 15 מסוני ווימס המצוין.

* הפתעה מרעישה נפלה בליגה האיטקלית, שם האלופה הבלתי מעורערת סיינה, הנמצאת בכושר רע מאוד, ספגה הפסד 72:64 בחות ליובקאזרטה. הטוסקנים, שהפסידו בחמישי לאולימפיאקוס ביורוליג בבית, היו חלשים ונכנעו 28:16 ברבע הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully