וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: טל בנין יסיים את תפקידו במכבי נתניה

17.3.2013 / 14:38

בהנהלה נוטים לפטר את המאמן, אך שפיגלר לוחץ והשניים יקיימו פגישה מכרעת כשבנין עשוי לעזוב מיוזמתו. ביום ב': מסע"ת

one

טל בנין צפוי לסיים את תפקידו במכבי נתניה עד יום שני. הלחץ במכבי נתניה גבר לאחר התבוסה שנחלה אמש (שבת) 3:0 מול הפועל חיפה. בהנהלה נוטים לפטר את המאמן, כשהיחיד שלוחץ להשאירו את המנהל המקצועי מוטל'ה שפיגלר. האחרון יקיים היום פגישה מכרעת עם בנין, שמצדו שוקל להתפטר מיוזמתו. כך או כך, ביום שני בשעה 10:00 תתקיים מסיבת עיתונאים בה יימסרו לראשונה החלטות ההנהלה על העניינים שעל סדר היום. מסיבת העיתונאים תערך במתקן האימונים של הקבוצה.

כפי שפורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט, על הנהלת נתניה הופעלו לחצים כבדים לפטר את בנין, כשאותם מקורבים הלוחצים לפיטורים מעוניינים במינויו של ראובן עטר או גילי לנדאו. לחצים אלו גברו בשעות הבוקר ובהנהלה עדיין מתלבטים, אך לאחר תקופה ארוכה נוטים לבצע זעזוע בעמדת המאמן. עטר קיבל אתמול בלילה הודעות מגורמים בלתי רשמיים שגיששו האם יהיה מעוניין לחזור לקבוצה.

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
צפוי לשלם את המחיר. טל בנין/ברני ארדוב

כאמור, מי שעוד מנסה להביא לכך שבנין יישאר עד סוף העונה הוא שפיגלר, שהבהיר להנהלה כי הוא חושב שתהיה זו טעות לפטר את המאמן שישה משחקים לסיום העונה. גם בקרב חלק מהשחקנים קיימת דעה לפיה אסור לזעזע את הקבוצה סמוך כל כך לסיום העונה. "זעזוע כזה יכול לפרק אותנו", אמר אחד השחקנים, "אבל מה שתחליט ההנהלה אנחנו נלך איתה".

בינתיים גם השחקנים עסקו היום באירועים של המשחק אתמול. עלי חטיב ופיראס מוגרבי ממשיכים לטעון כי אוהדי נתניה תקפו אותם והם חולצו רק בעזרת המאבטחים. גם דראגן צ'ראן צפוי לעמוד לדין בגין התקרית עם האוהדים, בה בעט כדור לעברם. השוער לואיג'י צ'נאמו הבהיר היום למקורביו כי אינו יודע מהיכן מגיעות השמועות לפיהן טען כי לא היה פצוע והופתע מספסולו. השוער אמר לכמה מחבריו לקבוצה הבוקר כי הודיע לצוות המקצועי שהוא חש טוב יותר מכפי שהרגיש בימים שלפני כן, אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים ובהחלטה משותפת הוחלט שלא לסכן אותו, כדי שהפציעה לא תחמיר והוא ייעדר תקופה ארוכה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מוטל'ה שפיגלר מנהל מקצועי מכבי נתניה. רוני לבנה
היחיד שעוד מצדד בבנין. שפיגלר/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully