וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אנחנו חייבים להירגע אחרת נרד ליגה"

17.3.2013 / 7:42

ההפסד להפועל חיפה עירער מאוד את מעמדו של טל בנין. גורמים בהנהלה העלו את שמותיהם של ראובן עטר וגילי לנדאו כמועמדים

one

אווירה קשה מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 3:0 להפועל חיפה, כשמעמדו של טל בנין מעורער יותר משהיה במהלך כל העונה. על הנהלת נתניה הופעלו לחצים כבדים במהלך הלילה לפטר את המאמן טל בנין, לחצים אלו הגיעו על ידי מקורבים למועדון שחלקם אף שימשו בעבר, או משמשים כיום כספונסרים של הקבוצה ורוצים לראות זעזוע בעמדת המאמן כשאותם גורמים רוצים לראות את ראובן עטר או גילי לנדאו על הקווים. בהנהלה לא החליטו אם להיענות ללחצים ואכן לערוך זעזוע, אך חלק מחברי ההנהלה בהחלט לא פוסל אפשרות שכזו, למרות שמוקדם יותר העונה הודיעו בהנהלה כי בנין יישאר בכל מקרה עד סוף העונה. מי שעומד מאחורי בנין ולא מוכן לפיטוריו הוא מנג'ר העל מוט'לה שפיגלר שצפוי לבקש מההנהלה שלא לבצע מהלך שכזה.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מעמדו מעורער מתמיד. טל בנין/ברני ארדוב

גורמים במועדון אמרו כי הרחשים והחתירות תחת המאמן נעשות כבר לאורך כל העונה, כשגורמים מסביב מנסים להשפיע על ההנהלה בנושא. "כל העונה טל בנין אומר שיש דברים שלא קשורים לכדורגל מסביב לקבוצה", אמר גורם המקורב מאוד למועדון והוסיף: "תעשו אחד ועוד אחד ותבינו עם מה נתניה הייתה צריכה להתמודד כל השנה".

היום לא אמור להיערך אימון אך ייתכן מאוד שאם ההנהלה תחליט לערוך זעזוע כבר היום תיקבע פגישה עם בנין בנושא. המאמן עצמו הצהיר אתמול שלא יתפטר ומבחינתו הוא נשאר עד סוף העונה. בינתיים גם בצד המקצועי קיימת אי שביעות רצון גדולה מיכולת השחקנים ומהמשחק הנרפה שהציגו במחצית הראשונה. בקבוצה יבדקו עם עלי חטיב ופיראס מוגרבי מה קרה בתקרית אתמול עם האוהדים, כאשר השחקנים טוענים כי האוהדים קיללו אותם, הגיעו לרכב וניסו לפגוע בהם כשהמאבטחים הגיעו וחילצו אותם מהתקרית.

גם דרגאן צ'ראן יידרש לתת הסברים על הבעיטה לעבר הקהל במהלך המשחק. "יש פה לחץ אדיר ואוהדים לא בדיוק נרתמים לטובתנו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים קצת להירגע אחרת נרד ליגה עוד לפני שנשים לב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרגאן צ'ראן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
התעמת עם האוהדים. צ'ראן/ברני ארדוב

השוער לואיג'י צ'נאמו לא התאמן כמעט לאורך כל השבוע בגלל כאבים בגבו ולפני המשחק אמר לצוות שהוא לא רוצה לסכן עצמו, מה שאילץ את הרכבתו של רובי לבקוביץ'. גם עידו לוי חש כאבים עזים בשרירי הבטן במהלך החימום ולא פתח בהרכב.כעת מקווים בקבוצה שכל השחקנים ינוחו עד אחרי פגרת הנבחרת ויהיו כשירים למה שמוגדר מבחינת הקבוצה כמשחק העונה שלה מול הפועל עכו.

"כמובן שהייתה בחדר ההלבשה אווירה לא שמחה במיוחד בלשון המעטה", אמר בן בנימין קשרה של הקבוצה, "נראינו רע מאוד ואין לי הסבר ליכולת הזו. יש לנו עוד שישה משחקים ונצטרך להרים את עצמנו כבר מול הפועל עכו. לא יודע אם זה לחץ, שום מצב לא מצדיק יכולת כמו שהצגנו במחצית הראשונה, מכבי נתניה לא מוותרת עד הרגע האחרון". על התקריות עם הקהל אמר בנימין: "הייתי מעדיף שהם יעודדו אותנו, אבל הקהל מאוכזב ומותר להם להביע את דעתם, אבל לא בצורה כזו, אין מה לעשות המצב לא היה טוב והקהל מאוכזב באופן טבעי".

פיראס מוגרבי יוסי שבחון שחקני מכבי נתניה. ברני ארדוב
יידרש לתת הסברים. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully