וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני: "שתי הקבוצות הטובות בארץ הגיעו לגמר"

17.3.2013 / 12:39

מאמן הנוער של מכבי ת"א התייחס במסע"ת לקראת גמר הגביע נגד ראשל"צ. זילברשטיין: "תמיד כיף לשחק נגד מועדון גדול"

איגוד הכדורסל ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת גמרי גביע המדינה לקבוצות צעירות (החל מגמר גביע המדינה לילדות ועד גמר גביע המדינה לנוער). הגמרים לבנות ייערכו ביום שלישי באולם ברמת השרון, ואילו גמרי הבנים ייערכו יום לאחר מכן באולם ברמלה. במוקד המשחקים יעמוד גמר גביע המדינה לנוער, שיפגיש את אלופת השנתיים האחרונות - מכבי ראשון לציון עם מכבי תל אביב.

אורן אהרוני, אלון לוי, נדב זילברשטיין, אלון רביב. מגד גוזני
דרוך ומוכן. אהרוני עם זילברשטיין ושני הקפטנים/מגד גוזני

אורן אהרוני, מאמן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, אמר לקראת הגמר: "לילדים תהיה חוויה מדהימה. הייתי שותף לזה בגמר של הפועל חולון נגד הפועל תל אביב באוסישקין. מדובר בשני המועדונים המובילים בארץ שמפתחים כל שנה שחקנים. זאת עוד אבן דרך לשחקנים שלנו כדי להגיע לרמות הכי גבוהות. שתי הקבוצות הכי טובות בארץ הגיעו למעמד הזה ויש לנו הרבה כבוד לראשון לציון, יהיה משחק מצוין". קפטן הצהובים אלון לוי הוסיף: "אין פייבוריטים במשחק הזה, זה משחק אחד - גמר. שתי הקבוצות הטובות בארץ הגיעו לגמר, מי שתרצה יותר את הגביע תיקח אותו".

נדב זילברשטיין מאמן ראשון לציון התייחס לאובדן של שחקני המפתח של המועדון, אור סולומון ושון דאוסן, לקבוצת הבוגרים: "אני לא חושב שלעזיבה של שחקנים מסוימים יש משמעות. יש חבר'ה חדשים, שחלקם לא נופל ברמת הכישרון מאלה שהיו. לא יצא לנו לשחק לצערי מול מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, בגלל מבנה הליגות. תמיד כיף לשחק נגד מועדון גדול עם שחקנים טובים במעמדים כאלו. זה סוג של חוויה ואתגר גדול". קפטן ראשון לציון אלון רביב הוסיף: "אנחנו עובדים קשה כל השנה, אנחנו מאוד מאוחדים ומחוברים, אני סומך על כולם שיתנו 100 אחוז במשחק הזה. אני מאחל לשני הצדדים משחק ספורטיבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully