וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' זועם: "אולי אני צריך לדבר בשפה אחרת"

מאמן הספרס מודאג: "השחקנים לא מקשיבים". הקבוצה ההיסטורית של לייקרס חוששת: "מיאמי תוכל לשבור את השיא"

ארצות הברית כולה כבר מתמרקת לקראת מרץ הגדול במכללות, אך ששת המשחקים שנערכו הלילה (בין שבת לראשון) בליגה הטובה בעולם הצליחו לרתק לא פחות. במוקד עמדה ההצגה המי-יודע-כמה של טים דאנקן הבלתי נגמר, שבהיעדרו של טוני פארקר ממשיך לתפוס את מקומו בהצלחה בסן אנטוניו. הסנטר בן ה-37 הוליך את הספרס לניצחון 113:119 על קליבלנד, עם 30 נקודות, 12 ריבאונדים, 5 חסימות ו-4 אסיסטים. עמרי כספי שוב לא שיחק אצל ביירון סקוט.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. darren abate, AP
לא רגוע. פופוביץ'/AP, darren abate

"טים הציל לנו את התחת", הודה מאמן הספרס גרג פופוביץ', "הוא סחב אותנו לאורך כל הערב. הוא היה נהדר, אבל זה לא היה צריך להיות ככה או להגיע למצב כזה. אנחנו מדברים על לשפר את ההגנה כבר יותר משבועיים וזה לא השתפר בכלל", זעם פופ. "אולי אני צריך ללמוד שפה אחרת חוץ מאנגלית כדי שיבינו אותי. אני מאוד מודאג ומאוכזב מזה".

גם ה'ביג פונדמנטל' עצמו התייחס למשחק החלש שהציגו חבריו. "זה לא היה משחק טוב ואני לא יודע למה. אני חושב שמבחינת מאמץ, אנחנו שם. אנחנו משחקים, אבל מאפשרים יותר מדי חדירות קלות לבעת. אנחנו חייבים למצוא דרך לשנות את זה".

"אני חושב שסן אנטוניו היא הקבוצה הטובה בליגה. אני לא יודע אם הם הולכים לזכות באליפות או לא, אבל יש להם הכי הרבה כישרון ואת המאמן הטוב ביותר, כך שבהחלט יש להם סיכוי טוב".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
כמה שהוא מפחיד. לברון ג'יימס/AP

אולם בעוד גרג פופוביץ' כועס ומאוכזב, ב-NBA ממשיכים לעסוק ברצף המדהים של מיאמי. ההיט רשמו שלשום ניצחון 21 ברציפות, ובארצות הברית כבר מתכוננים לשיא הבא שעשוי להיכבש על ידי לברון וחבריו. הם כבר עברו את רצף 20 הניצחונות שקבעו וושינגטון קפיטולס בשנות ה-40 ו-מילווקי באקס בשנות ה-70, אם ינצחו הערב בטורונטו, ההיט ישתוו ליוסטון מודל 2007-2008.

השיא שקבעו הלייקרס בעונת 1971-1972, שעומד על רצף של 33 ניצחונות אמנם עדיין רחוק, אך יש מי שחושב שמיאמי תאיים גם על המספר המדהים הזה. מאמן הלייקרס דאז ביל שרמן, למשל. "זו בהחלט אפשרות שהם ישברו את השיא הזה", אמר המאמן האול אוף פיימר. "השיא הזה החזיק 41 שנים עד עכשיו, וכל מי שהיה לו חלק בזה גאה. למרות זאת, פט ריילי בנה במיאמי קבוצה מדהימה העונה, ואני חייב להודות שזה גורם לי להיות מתוח בקשר לזה. למרות שאני מפרגן לפט, יש בי חלק ברוצה שהשיא יישאר יתארך עוד קצת".

קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
פציעה בתזמון הלא נכון. בריאנט/AP

* הלייקרס ממשיכים להיאבק על מקומם בפלייאוף. אלא שהחבורה של מייק ד'אנטוני התבשרה בחדשות פחות טובות היום. פאו גאסול נפצע אמש במהלך אימון ברגלו, וייבדק ביממה הקרובה על ידי רופא מומחה. בכל מקרה, הוא עשוי להיעדר מול סקרמנטו במשחק הקרוב בסטייפלס סנטר. גם קובי בריאנט, שבמשחק האחרון עלה ל-12 דקות בלבד ולא קלע לאחר שגם כן נפצע. הגארד גם כן עשוי להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully