וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הזמן ביחד עשה לנו טוב"

האדומים מרוצים מפעולות הגיבוש של פרדי דוד: "עכשיו אנחנו חזק בתמונה". פאביצ'ביץ': "האוהדים לא הבינו אותי", תמוז לדין?

one

אחרי השבוע הקשה שעבר על הפועל תל אביב עם ההדחה מהגביע, האדומים נשמו אתמול (שבת) לרווחה עם הניצחון החשוב בקרית שמונה (0:1). בקבוצה לא התרשמו מהיכולת שהציגו מול האלופה, אבל היו מרוצים מרוח הלחימה בהיעדרם של עומר דמארי, טוטו תמוז ו-ואליד באדיר.

"הכדורגל יבוא", אמר המאמן פרדי דוד. "חיפשתי לראות את המחויבות של השחקנים על המגרש שלא הייתה ביום שלישי, ואני שמח שהם הראו לי ולאוהדים שיש על מה לבנות. לא הצטערתי אחרי ההדחה שהגעתי להפועל, אני מאמין בחבורת שחקנים הזו".

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. קובי אליהו
"הכדורגל יבוא". פרדי דוד/קובי אליהו

"כולם ירדו באפיסת כוחות לחדר ההלבשה", אמר אתמול אחד השחקנים. "אחרי השבוע האחרון היה לנו קשה להסתכל לאוהדים בעיניים. היינו חייבים להחזיר להם איכשהו וראו איך כולם על המגרש ממש באו לתת את כל מה שיש להם. לפחות לפגרה נצא בראש שקט ונקווה שנחזור להציג יכולת טובה עד סוף העונה, כי אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים את זה גם לעצמנו וגם למועדון ולאוהדים".

סיפור הניצחון בקרית שמונה התחיל כבר אחרי ההפסד לראשון לציון. האווירה בקבוצה הייתה של משבר אמיתי ואפילו חלק מהשחקנים צידדו באוהדים שלא הפסיקו לקלל אותם לאחר אותו לאחר ההפסד, ואפילו כמעט הגיעו לעימות פיזי עם הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שאמר אתמול: "האוהדים לא מבינים כמה אני לוקח קשה את ההפסדים האלה וכמה הרגשתי רע אחרי ההפסד". לקראת המשחק, ביקשו שחקני הפועל תל אביב לצאת לבית מלון יום בכדי להיות ביחד ולהתגבש ונענו בחיוב. "הזמן ביחד עשה לנו טוב", טען אחד האדומים. "זה משהו שחיזק אותנו מאוד לקראת המשחק".

במהלך סוף השבוע בצפון ניצל דוד את הזמן על מנת לדבר על ליבם של השחקנים: "נכון שזה נראה עכשיו כמו סוף העולם, אבל מה שטוב בכדורגל הוא שאנשים שוכחים מהר מאוד את ההפסדים אם תראו להם משהו אחר. אתם צריכים להראות לכולם שאתם עדיין מסוגלים ואכפת לכם, ולא שכחתם לשחק כדורגל. יש לנו עוד מטרות העונה ואנחנו חייבים לסיים את העונה בטעם טוב ולדאוג להיות באירופה בשנה הבאה".

שחקנים העידו אמש כי השיחות שערך איתם המאמן חיזקו אותם מאוד והן היו גם אחת הסיבות למלחמה הגדולה על הדשא אמש. "אם היינו מפסידים אמש זה היה גומר את העונה", אמרו בקבוצה. "עכשיו אנחנו חזק במאבק על אירופה ואנחנו חייבים להשיג את הכרטיס בסוף השנה בשביל המועדון".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סלאח חסארמה שחקן עירוני קרית שמונה מול עדן שרם שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המניות שלו בעלייה. עדן שרם/ברני ארדוב

מלבד זאת, בקבוצה יודעים כי היכולת חייבת להשתפר והמאמן מתכוון לנצל את פגרת הנבחרת על מנת לעבוד עם הקבוצה על הצד המקצועי והוא הבטיח אמש שיהיה שיפור בנושא זה. כרגע עדיין לא ברור אם דמארי שיעבור היום בדיקות נוספות יהיה בסגל למשחק הבא מול רמת השרון. לעומתו, תמוז אמור לחזור יחד עם כל שאר הנעדרים אמש. אגב, החלוץ עשוי לעמוד לוועדת משמעת לאחר שלא הגיע אמש למגרש בקרית שמונה ולא שוחרר על ידי שום גורם במועדון.

המניות של עדן שרם עלו אתמול בקבוצה לאחר שער הניצחון שכבש, וייתכן שהוא ימשיך לקבל קרדיט בהרכב. מלבד שרם, בקבוצה היו מאוד מרוצים מהיכולת של חנן ממן, שלא היה בסגל במשחק הגביע בגלל סיבות מקצועיות ואתמול היה אחד הטובים על המגרש, ובעיקר מהתצוגה של אפולה אדל שחזר לכושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully