וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "בהפועל ת"א ישחקו שחקנים שרוצים לתרום"

פרדי דוד מסביר את הצבתם של רמזי ספורי ועדן שרם נגד קרית שמונה: "הגיל לא משנה". ברק בכר: "מאמין שנתקן במשחק הבא"

one

הפועל תל אביב המשיכה להיראות לא טוב הערב (שבת)במשחק החוץ שלה בעירוני קרית שמונה במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, אבל בניגוד לשבועות האחרונים הפעם היא השיגה ניצחון 0:1 קטן ויקר בזכות שער של עדן שרם בדקה ה-57. בזכות שלוש הנקודות הללו, האדומים חזרו למקום השלישי בטבלה על חשבון קרית שמונה.

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. קובי אליהו
"החל מהמשחק של היום יעלו בהרכב השחקנים שרוצים לנצח". דוד/קובי אליהו

"אני לא רוצה לדבר על כדורגל אלא על הניצחון הענק שעשינו בזכות מחויבות, רצון ולחימה", אמר פרדי דוד אחרי סיום המשחק, "קיבלנו מכה לא פשוטה עם ההדחה מהגביע ואמרנו שחייבים להחזיר לקהל, להנהלה ולשחקנים. אני חושב שזה היה ניצחון של אופי ומקווה שניקח אותו להמשך הליגה".

דוד חסר היום את טוטו תמוז ועומר דמארי הפצועים והציב בהרכב את עדן שרם ורמזי ספורי. המאמן אמר: "החל מהמשחק של היום יעלו בהרכב השחקנים שרוצים לנצח. לא חשוב אם הם ותיקים או צעירים. מי שיתרום, מקומו בהרכב מובטח. עשינו היום צעד חשוב מאוד ואני מקווה שנשתפר גם ביכולת. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להכשיר את כל השחקנים ושיעמדו לרשותי במהלך הפלייאוף".

טל בן חיים הוסיף: "מה שהביא לנו את הניצחון אלו הקרבה ומחויבות. שיחקנו בהרכב שאני חושב שאפילו לא התאמנו איתו. עלו בו שני שחקנים צעירים כמו רמזי ועדן וצריך לפרגן להם. בתור קבוצה עשינו משחק טוב. עבדנו, לחמנו ושמרנו על המשחק הטקטי. הגענו למצב אחד והשכלנו לכבוש".

בן חיים הוסיף: "שיחקנו משחק מחויב. ידענו שאנחנו צריכים להשיג ניצחון בשיניים ובציפורניים. אנחנו בתקופה בה אנחנו לא משחקים כדורגל יפה, אבל באנו עם גישה מסוימת ואני שמח שניצחנו אחרי כל המכות שקיבלנו. ספגנו מכה גדולה בגביע, אבל אנחנו חייבים לסיים במקום שמוליך לאירופה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"מרוצה ממה שהשחקנים נתנו". ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר ראה את הקבוצה שלו שולטת במגרש, אבל מחמיצה ולבסוף מפסידה. "לא היינו מרוכזים", סיכם מאמן קרית שמונה, "הגענו למספיק מצבים בשביל לפחות להשוות. אנחנו בתקופה טובה והמשחק הזה היה הפחות טוב שלנו לאחרונה, אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל לצאת מזה. אני מרוצה ממה שהשחקנים נתנו, יש לנו פגרה ונהיה מוכנים למשחק הבא מול בני יהודה שגם הוא על המקום לאירופה. אנחנו קבוצה טובה ולא נוריד את הראש, אני מאמין שנתקן במשחק הבא".

עוד אמר בכר: "כולם ישחקו. יש לנו תחרות בריאה על ההרכב, סגל גדול וצרות טובות למאמן. אני מאמין בסגל הזה. הציפיות היו בהתאם ליכולת, זה לא משחק שצריך להפסיד. לא היה לנו את המזל שצריך, אבל החבר'ה ימשיכו ליהנות ונבוא למשחק הבא בתקווה לנצח"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully