וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תמנה פסיכולוג, ברקת ולוי ישוחחו

17.3.2013 / 8:29

לחץ גדול במועדון בעקבות המצב בתחתית, הבעלים והמאמן יחפשו פתרונות. דוידזאדה: "צריך לשנות פאזה". האוהדים ימחו

one

בהפועל באר שבע עדיין מנסים לעכל את הדיבורים על הליגה הלאומית. אחרי ההפסד אמש (שבת) לבני סכנין 1:2, שחקני הקבוצה התבטאו כי לראשונה העונה החלו הדיבורים על אפשרות שהקבוצה תרד ליגה ובעקבות המצב, במועדון החליטו לא להמתין שהמצב ידרדר ובמהלך היממה הקרובה יוצג בפני השחקנים פסיכולוג מנטלי שיעבוד עם השחקנים באסיפות כלליות ובאמצעות שיחות אישיות. "הראש של השחקנים כל הזמן למטה. הם מסתכלים על התחתית ויש שחקנים שקשה להם עם זה", אמרו במועדון.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מדחי לדחי. אלישע לוי/קובי אליהו

"כל שבוע אנחנו אומרים את זה, אבל אם נפסיד במחזור הקרוב להפועל רמת גן, כנראה ששחקנים יצטרכו להבין שאנחנו בדרך לליגה הלאומית, וחלקם כבר הבינו את זה", אמר שחקן בקבוצה אתמול בצאתו מחדר ההלבשה, שמחוצה לו התגודדו עשרות אוהדים שקיללו וחלקם אף קראו לאלישע לוי להתפטר. למאמן, אגב, יש תוכניות להמשיך בקבוצה והוא מאמין שהקבוצה תישאר בליגה עוד לפני המחזור האחרון. אלונה ברקת מגבה את לוי וייתכן שבמהלך השבוע תיערך שיחה בין השניים על מנת לבדוק כיצד מוציאים את הקבוצה מהמשבר. הקבוצה עשויה לסגור השבוע גם את האימונים מחשש שאוהדים, המתכננים למחות גם מחוץ לוסרמיל, יתפרעו. "אנחנו הכי חלשים בדרך לתחתית", "ליגה לאומית", "אלישע תתפטר", "אלונה, ביזיון", היו חלק מהקריאות אתמול לפני שהמאמן לווה על ידי המשטרה לרכבו.

"שיחקנו טוב יותר מסכנין והגענו להרבה הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר כדי לתת את הגול השני. הם עשו התקפה אחת והבקיעו, זה מה שצריכות לעשות קבוצות תחתית. הקבוצה נבנתה לפלייאוף העליון אבל לא עמדנו במטרה וזה כישלון. צריך לשנות פאזה. האווירה היא קשה כי אנחנו מסובכים וידענו שאם אנחנו מנצחים נברח, ואם מפסידים ניאבק עד הסוף". המגן התייחס לקריאות הקהל שקילל מחוץ לחדר ההלבשה. "אפשר להבין את התסכול של הקהל, הפסדנו חמישה משחקים ברציפות. מבחינת יכולת נראינו טוב יותר מהמשחקים הקודמים, אבל זה לא מספיק. לקהל מגיע יותר מפלייאוף תחתון במהלך ארבע שנים ברציפות. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר אגרסיביים ו'לרצוח' על הדשא בשביל הנקודות. אני מקווה שזה מה שנעשה במשחקים הבאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן הפועל באר שבע סיראז' נאסר. ברני ארדוב, ברני ארדוב
"בורח מאחריות". נאסר/ברני ארדוב, ברני ארדוב

במועדון ישנה ביקורת על מספר שחקנים בכירים, בהם סיראז' נאסר. "הוא כל הזמן דורש הרכב, אבל לא מסוגל להבקיע. בקיץ המועדון נתן לו את כל התנאים כדי שיישאר, אבל הוא בורח מאחריות ולא מסוגל לקחת את תפקיד השחקן המוביל. הוא חייב להתחיל להבקיע בשלבים האלה", אמר עליו אחד השחקנים. גם תומר סויסה לא מרשים במחזורים האחרונים ועליו נאמר: "הוא סוחב פציעה בשרירי הבטן. מישהו צריך לקחת החלטה בעניין, כי הוא לא חד מספיק".

ההחלטה לפתוח עם ויליאם סוארס במרכז ההגנה נובעת מכמה סיבות: אלישע לוי האמין שהניסיון של הברזילאי יתרום לקבוצה למרות הפציעה שעבר ואילו האירועים בשבוע האחרון סביב עודד גביש, רק תרמו להחלטה הזאת. האחרון עשוי לעזוב בתום העונה, משום שאם הקבוצה תישאר בליגה היא מתכוונת להחתים בלם בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully