וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

צמד של כליבאת (5, 87) הבטיח לסכנין ומרקו בלבול 1:2 חשוב בבאר שבע, שספגה הפסד חמישי רצוף. אלישע לוי בסכנת ירידה

one

הלחץ העצום בהפועל באר שבע רק גדל הערב (שבת) לאחר שהקבוצה מבירת הנגב רשמה הפסד חמישי רצוף, כשנכנעה בביתה לבני סכנין 2:1, במסגרת המחזור ה-27. הקבוצה מהצפון, שלא ניצחה אף היא במשך חמישה מחזורים, הצליחה לגבור על קבוצתו של אלישע לוי בזכות צמד שערים של מוחמד כליבאת (5, 87), ומאמנה החדש מרקו בלבול השיג ניצחון בבכורה שלו בליגה כמאמן הקבוצה. באר שבע עם 30 נקודות, רחוקה 3 נקודות בלבד מהקו האדום. סכנין עם 29 נקודות.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג (משמאל), מאחוריו דיא סבע. קובי אליהו
צמד מנצח. כליבאת/קובי אליהו

הפועל באר שבע לא נהנתה מניצחון ביתי למעלה מחודש וחצי, ולמרות שהייתה עדיפה בחלקים גדולים מהמשחק, יצאה גם הפעם מתוסכלת מאצטדיון וסרמיל. סכנין, שהייתה רחוקה נקודה בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה, הצליחה להתגבר על הלחץ וגם על האכזבה שחוותה השבוע לאחר שעפה מהגביע. בני סכנין הסתגרה לא מעט דקות, אך ידעה לנצל את המצבים אליהם הגיעה ונהנתה מיום חד של מוחמד כליבאת, שצמד שערים שלו בדקות הפתיחה והסיום הכריע את ההתמודדות. מרקו בלבול, במשחק ליגה ראשון לאחר שהחליף את שלומי דורה המפוטר, הצליח להוביל את קבוצתו לניצחון חשוב, כמוהו לא השיגה כבר חמישה מחזורים.

המשחק נפתח עם שער מוקדם לזכות סכנין, שעלתה ל-0:1 בזכות מתפרצת בסיומה כבש מוחמד כליבאת. השער הלחיץ את באר שבע, ששלטה במרכז השדה, ואילו סכנין בעיקר הסתגרה מאחור וניסתה לעקוץ במתפרצות, שאחת מהן הסתיימה בהחמצה גדולה של אחמד קאסום בדקה ה-31. הלחץ של באר שבע נשא פרי בדקה ה-38 כשהגבהה של רועי קהת הגיעה לראשו של ניקולאס פלצ'וק, וזה נגח מקרוב וקבע 1:1. עד למחצית באר שבע הגיע לשני מצבים טובים, אך לא הצליחה לחולל מהפך בתוצאה.

הדקות הראשונות של המחצית השנייה התאפיינו במשחק שקול וזהיר מצד שתי הקבוצות. אלישע לוי הכניס את סיראז' נאסר בדקה ה-62 ואת עידו אקסברד בדקה ה-68 במטרה לרענן את ההתקפה ולהכריע את המשחק. אבל דווקא האורחים מסכנין היו אלה שעלו ליתרון דרמטי בדקה ה-87, כשמוחמד כליבאת השלים צמד וקבע 1:2 חשוב לקבוצה מהצפון, והעניק למרקו בלבול ניצחון בבכורה שלו בליגה כמאמן.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
שער ליגה שני העונה, והראשון מאז ה-22 בספטמבר. פלצ'וק חוגג את השוויון/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 87: גול! סבע מסר כדור לכליבאת, שמ-18 מטרים בעט בחצי גובה לפינה השמאלית פנימה, וקבע 1:2 דרמטי לזכות סכנין.

דקה 79: מבצע גדול של פלצ'וק שעבר שני שחקני הגנה של סכנין, מסר לנאסר וזה החטיא משמונה מטרים.

דקה 72: התקפה מצוינת של באר שבע. אקסברד הכניס כדור משמאל לפלצ'וק, שעל קו ה-16 מסר לנאסר שהגיח מאחור ובעט חזק, אך הכדור טס מעל למשקוף.

דקה 60 - ירו בלו הגיע לכדור ארוך ומ-18 בעט חזק, אך אוסטין אג'ידה הדף היטב ומנע מסכנין לעלות ליתרון.

דקה 53 - סוויסה בעט מתוך רחבת האורחים, אך שוער סכנין מחמוד קנדיל הדף נפלא לקרן.

דקה 44 - באר שבע החמיצה הזדמנות לחולל מהפך. רועי קהת העביר כדור רוחב ל תומר סוויסה, שמשלושה מטרים ניסה לכבוש בעזרת העקב והכדור הורחק לקרן.

דקה 43 - כדור הקרן הגיע לפטריק אוסיאקו שבעט מ-25 מטרים לקורה. פאלצ'וק נגח את הכדור החוזר, אך החטיא את מסגרת השער.

דקה 38: גול! סוף סוף שער לבאר שבע, שהשוותה ל-1:1. רועי קהת הרים כדור מאגף שמאל הישר לראשו של ניקולאס פלצ'וק, שנגח פנימה ואיזן את התוצאה. זהו שער הליגה השני של פלצ'וק העונה, והראשון שלו מאז ה-22 בספטמבר.

דקה 31: החמצה גדולה של סכנין. עוד מלכודת נבדל כושלת של באר שבע, הפעם על קו ה-16 של הרחבה, השאירה את קאסום חופשי מול מאגידה, אך קאסום בעט מעל לשער.

דקה 5: גול! 0:1 מהיר לזכות האורחים מסכנין. הגנת באר שבע ניסתה ללכוד את התקפת סכנין בנבדל, אך כשלה. ירו בלו פרץ משמאל, מסר למוחמד כליבאת שהגיע מאחור וזה גלגל מחמישה מטרים פנימה.

דקה 1: השופט אלון יפת מוציא את המשחק לדרך.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, רביד גזל, פטריק אוסיאקו, רועי קהת (לוטם זינו, 79), אבירם ברוכיאן (סיראז' נאסר, 62), ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה (עידו אקסברד, 68).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, עלי עוסמאן, אימורו לוקמן (מחמוד עבאס, 35), חאמד גנאים, אחמד קאסום, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

עידן ויצמן שחקן בני סכנין חוגג. קובי אליהו
הפתיחה הייתה של סכנין, וגם הסיום. עידן ויצמן חוגג את השער של מוחמד כליבאת/קובי אליהו
אבירם ברוכיאן שחקן הפועל באר שבע מאחורי באסם גנאים שחקן בני סכנין. קובי אליהו
באר שבע לחצה וסכנין ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצות/קובי אליהו
שחקני בני סכנין חוגגים, במרכז עלי עוסמאן. קובי אליהו
האכזבה מההדחה בגביע פינתה את מקומה לאופטימיות בליגה. שחקני סכנין חוגגים שלוש נקודות יקרות/קובי אליהו
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. רוני לבנה
לחץ עצום בווסרמיל. אלישע לוי/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully