וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "יש לנו ניסיון בפלייאוף התחתון"

17.3.2013 / 6:30

בקבוצה חגגו את הניצחון בבאר שבע: "הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד טוב". מחמאות למוחמד כליבאת והמאמן מרקו בלבול

מגד גוזני

הרבה לחץ השתחרר אמש (שבת) בבני סכנין בזכות הניצחון 1:2 בבירת הנגב על הפועל באר שבע. המאמן החדש של הקבוצה מרקו בלבול, שהצליח להחדיר לשחקנים את האמונה ולמרות תקופה קשה במיוחד והעובדה שהוא נמצא זמן קצר בקבוצה, להביא שינוי, קצר מחמאות.

איש המשחק, מוחמד כליבאת, שכבש צמד שני העונה ונמצא בכושר מצוין, זכה לחיבוקים ואהבה מצד חבריו בסיום ונראה שהוא צפוי להיות אחד השחקנים המובילים במירוץ להרכב הנבחרת הצעירה לקראת היורו בקיץ.

מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין. קובי אליהו
זכה לאהבה. כליבאת/קובי אליהו

השמחה הגדולה של הצוות המקצועי הגיעה בייחוד לאור העובדה שבניגוד למקרי העבר הקבוצה לא התפרקה אחרי שספגה שער שוויון ואף הצליחה לנצח את המשחק. "אולי זה הניסיון שלנו במשחקי תחתית ואולי המכה שקיבלנו, אבל הוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד טוב בפלייאוף התחתון", אמר שחקן בקבוצה, "רק באמצע השבוע ספגנו גול והתפרקנו והפעם, למרות שבאר שבע לחצו, שמרנו על השער והצלחנו להבקיע שער ניצחון".

לאור פגרת הנבחרות, החליט בלבול להעניק לשחקנים יומיים חופשיים. בקבוצה ינסו להכשיר את אדיר טובול ואימורו לוקמן לקראת המשחק הבא מול הפועל חיפה וכבר מכינים חלופות לדוחא במידה שהערעור שלהם על עונש הרדיוס שקיבלו לא יתקבל והם יצטרכו לארח מחוץ למגרשם הביתי. נכון לעכשיו, ייתכן כי סכנין תארח במגרש בעילוט או במגרש באום אל פאחם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully