וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: יזרעאל-גלבוע זכתה בגביע המדינה

האלופה השלימה דאבל מרשים אחרי שניצחה את אס"א תל אביב 20:30. יונתן קפלן הקפטן: "צריכים לנצח בכל משחק"

במשחק גמר הגביע לגברים שנערך היום (שבת) בתל-אביב ניצחה אלופת המדינה יזרעאל/גלבוע את אס"א תל-אביב בתוצאה 20-30 ובכך הפכה למחזיקת גביע המדינה והשלימה דאבל נהדר, שבועיים בלבד אחרי שזכתה באליפות.

האלופה התחילה את המשחק גרוע מאוד. נראה היה שהיא שכחה נגד מי היא הגיעה לשחק. תל-אביב ניצלה את המומנטום שניתן לה עם שני טריים מהירים של דימה דרויזן ואדם רובין ועליה ל-0:14 כבר בדקה העשירית של המשחק. יזרעאל/גלבוע הבינה בדרך הקשה שאם היא רוצה לחזור הביתה עם הגביע היא צריכה לעשות משהו. אז היא התחילה לתקל. כל התקפה תל-אביבית נעצרה עד המסירה השנייה וממשחק תל-אביבי מהיר ומרובה מסירות המשחק הפך לאגרסיבי ואיטי. משחק של חלוצים. האורחים הצליחו לנטרל כמעט לגמרי את הקו התל-אביבי, וטריי חלוצי שהניחו עם הרבה שחקנים מעליו קבע את תוצאת המחצית. 11:14 לתל-אביב.

במחצית השנייה המשיכה יזרעאל/גלבוע ליישם את אסטרטגיית משחק החלוצים שלה והפכה את תל-אביב לחסרת אונים. האלופה לא השתמשה בשחקני הקו המהירים שלה לטריים מרהיבים והיתה מספיק סבלנית כדי לקבל את הנקודות מעבודה חלוצית שחורה ואגרסיבית. גם המתנות שקיבלה מתל-אביב דוגמת שריקות עונשין רבות עזרו לה להתאושש מפתיחת המשחק הקטסטרופלית ולבצע את המהפך המושלם. יזרעאל/גלבוע מנצחת 30:20 וכמו אלופה אמיתית זוכה גם בגביע המדינה. נסטור ריינשטיין קיבל מצטיין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תואר לאוסף. שחקני יזרעל-גלבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס טקצ'נקו, מאמן האלופה אמר בסיום: "נרדמנו בהתחלה ועשינו כמה טעויות אבל זה לא הוריד את המוטיבציה של השחקנים. ההגנה של הקו והעבודה של החלוצים זה מה שניצח לנו את המשחק".

יונתן קפלן, קפטן האלופה היה נרגש ואמר: "שיחקנו משחק שתל-אביב לא אוהבים. החלוצים שלנו ניצחו את המשחק. אמרתי לחבר'ה אתמול שהמטרה של הקבוצה היא לפתח את הרוגבי באזור ואז לקחת תארים. בסדר הזה. אנחנו מאמינים בלייצר מנהיגים. היום על המגרש ראינו את זה קורה. אנחנו יודעים שיש לנו את השחקנים לנצח כל משחק, אנחנו לא מזלזלים בתל-אביב אבל יודעים שבכל משחק אנחנו אלה שצריכים לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • ראגבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully