וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר: "מההתחלה ניסיתי להנחיל פה מנטליות מנצחת"

16.3.2013 / 21:49

מכבי ת"א שוב ניצחה בשיניים, אוסקר גרסיה מסופק. השחקנים צהלו בסיום, ייני: "ברור שאחרי ניצחון כזה תהיה סערת רגשות"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב הבינה הערב (שבת) שהכתרות האליפות בתקשורת הן מעט מוקדמות. אומנם הצהובים הצליחו לנצח בסופו של דבר 0:1 את עירוני רמת השרון, ופתחו פער זמני של 13 נקודות ממכבי חיפה שבמקום השני, אבל הקבוצה של אוסקר גרסיה נאבקה קשות בטרם ראדה פריצה כבש את שער הניצחון בדקה ה-72, ומול חמש הקבוצות הבכירות בפלייאוף העליון, אף משחק לא הולך להיות קל.

שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה, מול שחקן עירוני רמת השרון, עמיר נוסבאום. מגד גוזני
עוד שער חשוב. פריצה/מגד גוזני

המאמן אוסקר גרסיה אמר בסיום: "תמיד קשה לנו נגד רמת השרון. נכון שהכימיה בין עטר לפריצה טובה, אבל זה לא רק שניהם. הם עושים את העבודה בדיוק כמו שאר השחקנים בקבוצה שלוחצים, חוטפי כדורים, ומוסרים אליהם".

לצהובים זה היה הניצחון השמיני ברציפות והמאמן הספרדי הוסיף: "מהיום הראשון שהגעתי למועדון אני מנסה להנחיל כאן את המנטליות הנכונה, את הרצון לנצח בכל משחק ואת החשיבה רק על המשחק הבא".

שרן ייני, שחגג לפני כמה ימים זימון בכורה לנבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד פורטוגל וצפון אירלנד במוקדמות הגביע העולמי 2014, אמר: "רמת השרון מאוד מקשים עלינו. הגענו למצבים, לא הבקענו מוקדם ואז קצת הסתבכנו. אני שמח שבשני המשחקים נגדם הצלחנו לכבוש שערים מאוחרים".

ייני נשאל על החגיגות של השחקנים אחרי הניצחון, ואמר: "יש מאיתנו ציפיות לנצח בכל משחק, זה משהו שאנחנו מדברים עליו הרבה, וברור שאחרי ניצחון כזה תהיה סערת רגשות. מאוד מרגש להיות מוזמן לנבחרת, אני מקווה שנעשה את העבודה גם שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי תל אביב. מגד גוזני
דקות ארוכות של עצבים. אוהדי מכבי/מגד גוזני

הקפטן הצהוב הוסיף: "הגענו למצבים, פשוט לא הפכנו אותם לקלים יותר לכיבוש. אם אני מסתכל על כמות הכיבושים שלנו העונה, אני לא חושב שיש לנו בעיה. זה שהבקענו רק שער אחד לא הופך את המשחק לכישלון".

ייני התייחס לזימונו לנבחרת לקראת פורטוגל: "אני לא צריך להעיד על עצמי אם זה מגיע לי או לא. זה כבוד גדול ואני מקווה שאשחק. גם אם לא, אז אחרים ישחקו ואני מאחל לנו המון בהצלחה. נצטרך לעבוד קשה, להיות מוכנים ולעמוד טקטית כמו שצריך ורק ככה נוכל להצליח. תמיד יש סיכוי, אנחנו מאמינים בעצמנו ויש לנו נבחרת מגובשת ומצוינת. יהיה בסדר".

הקפטן נשאל על כך שבשבועיים הקרובים 11 משחקני הקבוצה יהיו בנבחרות השונות וייעדרו מההכנות למשחק העונה נגד מכבי חיפה, שייערך בעוד שבועיים בבלומפילד: "זה לא אידיאלי, אבל נצטרך לעשות את המיטב. אף אחד מאיתנו לא כועס על כך שהוזמנו לנבחרת כמובן. נדבר בינינו בנבחרת גם על המוכנות לקראת חיפה תוך כדי".

וינסנט אניימה ייצא מחר לניגריה, לקראת המשחק של נבחרתו השבוע מול קניה במסגרת מוקדמות המונדיאל.

מאמן רמת השרון, בני טבק, סיכם מהצד שלו: "מכבי תל אביב קבוצה טובה. ידענו שיהיה קשה ואמרתי שננסה לנטרל אותם. לא הצלחנו והפסד 1:0 זה הרע במיעוטו. אני רוצה שהשחקנים ייהנו מהחוויה של הפלייאוף העליון. לא בכל שנה זה קורה ומגיע לשחקנים גם ליהנות מזה. אין לי חלומות על אירופה - יהיה יומרני להגיד את זה, אני חושב רק על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully