וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי יצא בחסות המשטרה: "ההפסד מסבך אותנו"

באר שבע בלחץ עצום אחרי ההפסד בסכנין, והאוהדים קיללו את השחקנים. "שיחקנו באופן מביש, עוד הפסד ואנו בדרך ללאומית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע בסכנת ירידה, ובבירת הנגב יודעים שאם לא יחול שיפור משמעותי ביכולת הקבוצה, היא עשויה לנשור לליגה הלאומית. בקבוצה קיוו לפתוח את הפלייאוף התחתון בליגת העל עם ניצחון שיעלה חיוך על פני האוהדים, אך הפועל באר שבע ספגה הערב (שבת) הפסד ליגה חמישי ברציפות כשנוצחה באצטדיון ורסמיל 2:1 על ידי בני סכנין.

המרחק הקצר מהקו האדום, שלוש נקודות בלבד, יצר לחץ גדול אצל האדומים. לאחר המשחק המתינו עשרות אוהדים זועמים מחוץ לחדר ההלבשה וקיללו את השחקנים. חלקם קרא לאלישע לוי להתפטר, אם כי המאמן לא מתכוון להרים ידיים בשלב זה. ייתכן שבהמשך השבוע תיערך שיחה בין ברקת למאמן, כדי להבין מה העמדה שלו במאבק נגד הירידה. הקבוצה עשויה לסגור השבוע גם את האימונים, מחשש שאוהדים יתפרעו. "אנחנו הכי חלשים בדרך לתחתית", "ליגה לאומית", "אלישע תתפטר", "אלונה, ביזיון", היו חלק מהקריאות ליד חדר ההלבשה. המאמן לווה על ידי המשטרה לרכבו.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא מתכוון להרים ידיים, למרות קריאות האוהדים להתפטר. אלישע לוי/קובי אליהו

"אנחנו עושים את החיים קשים, היו לנו הרבה הזדמנויות לצאת מזה, ולא ניצלנו אותן", אמר מאמן באר שבע אלישע לוי בתום המשחק. "מצד שני, "כשאתה בא לסוג כזה של משחק ולא מנצח אז אתה לא יכול גם להפסיד אותו, אתה לא יכול לקבל שער ממתפרצת כמו שקיבלנו. ההפסד מסבך אותנו".

באר שבע מדורגת כיום במקום העשירי בטבלה, עם 30 נקודות, ורחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום. "צריך לחשוב, לראות, אולי צריך לשנות למערך כזה או אחר", הוסיף אלישע לוי, "אנחנו חייבים להאמין. באר שבע זה מקום מאוד יקר למי שאוהד את הקבוצה, וצריך לעשות כל מה שנדרש כדי להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים".

בשבוע הבא מחכה לבאר שבע משחק חוץ מול הפועל רמת גן, שייקבע הרבה לגבי המשך דרכה של הקבוצה בתחתית. "כל שבוע אנחנו אומרים את זה, אבל אם נפסיד הפעם, כנראה ששחקנים יצטרכו להבין שאנחנו בדרך לליגה הלאומית", אמר שחקן בקבוצה. "המשחק היום היה מביש, לראשונה העונה שחקנים החלו להפנים מה המצב באמת". לאחרונה ישנה ביקורת גדולה על מספר שחקנים בכירים בקבוצה. העובדה שכל שחקני ההרכב נקנסו במהלך השבוע בעקבות החרמת אימון לא הקלה על המציאות החדשה במועדון. היום התבקשו השחקנים לערוך שחרור לאחר המשחק, וכך יהיה עד סוף העונה. במועדון החליטו לצרף פסיכולוג לצוות המקצועי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופיר דוידזאדה, ניקולאס פלצ'וק שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. קובי אליהו
"המשחק היום היה מביש, לראשונה העונה שחקנים החלו להפנים מה המצב באמת"/קובי אליהו

בלבול: "אם נבוא באותה גישה, נשיג את המטרה"

בסכנין, מנגד, השתחרר הערב הרבה לחץ. הקבוצה מהצפון לא ניצחה בחמשת המחזורים האחרונים, ואחרי ההדחה השבוע מהגביע היה חשש כי הקבוצה תקרוס בווסרמיל. אולם סכנין הוכיחה הרבה אופי, ועמדה בלחץ המארחים. צמד שערים של מוחמד כליבאת בדקות 5 ו-87 העניק לקבוצה שלוש נקודות יקרות, שהעלו אותה למקום ה-11 בטבלה.

מאמן הקבוצה מרקו בלבול, שהחליף את שלומי דורה בתפקיד, רשם ניצחון בבכורה שלו על הקווים בליגה. "התחתית מסובכת מהרגע שהתחיל הפלייאוף, אמרנו שלכולם יהיה קשה. אם נבוא באותה גישה ורצון שאיתם באנו היום, אז בסופו של דבר נשיג את המטרה שלנו. זה יהיה קשה לכולם".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. קובי אליהו
לא מסתנוור מהניצחון. בלבול/קובי אליהו
שחקני בני סכנין חוגגים, במרכז עלי עוסמאן. קובי אליהו
עמדו בלחץ והוכיחו אופי. שחקני סכנין חוגגים/קובי אליהו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully