וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לברק יצחקי, צמד לרועי דיין

יצחקי כבש את מספר 12 שלו העונה ב-1:1 של אנורתוזיס, דיין הכריע ב-1:3 של בירסחוט. שער לארבייטמן, מונס הובסה 5:1

למרות שלא קיבל זימון לסגל נבחרת ישראל, ברק יצחקי המשיך בכושרו הנפלא וכבש הערב (שבת) את שערו ה-12 בליגה הקפריסאית, כשקבוצתו אנורתוזיס פמגוסטה סיימה ב-1:1 מול א.א.ל לימסול. יצחקי השלים 90 דקות והבקיע שער נאה בדקה ה-63, אבל מייקון השווה בנגיחה לא.א.ל בדקה ה-76. משה אוחיון לא שותף והקבוצה של רוני לוי שוב במקום הראשון, אך עם אותו מאזן נקודות (60) ושערים (38+) של אפואל ניקוסיה, שתשחק מחר.

יובל שפונגין, שיגיע למשחק הנבחרת נגד פורטוגל, השלים 90 דקות בהרכבה של אומוניה ניקוסיה, שהביסה 1:4 את אולימפיאקוס ונותרה במקום הרביעי כשנותר מחזור אחד לסיום העונה הסדירה. אוהד לויטה לא שותף.

מי שמקדימה אותה היא א.א.ק לרנקה, אותה מאמן רן בן שמעון. א.א.ק הביסה 0:5 את פראלמיני, כאשר גיא חיימוב השלים 90 דקות בין הקורות ושוב שמר על שער נקי. אלקי לרנקה, עם רועי בקל (90 דקות ובישול) וללא ניסו קפילוטו, הביסה 0:3 את איה נאפה (אורי פסו לא שותף) שכבר ירדה ליגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בכושר מצוין. ברק יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בן שהר שיחק היום 19 דקות במדי הרטה ברלין, שנפרדה ב-0:0 ממינכן 1860 במשחק שנערך באלינאץ ארנה. החלוץ הישראלי נכנס במקום סמי אלאגי בדקה ה-71, אבל לא הצליח לסייע לקבוצה שלו למצוא את הרשת של גאבור קיראלי הוותיק למרות הזדמנות טובה בדקה ה-76.

זו הייתה ההופעה ה-13 העונה של שהר בליגה והשביעית כמחליף. הוא כבש העונה שני שערים ובישל אחד נוסף. הרטה ברלין ממשיכה להוליך את טבלת הבונדסליגה2 עם 56 נקודות. היא מקדימה ב-15 נקודות את קייזרסלאוטרן שבמקום השלישי ונמצאת בעמדה מצוינת לעליית ליגה.

* בירם כיאל פתח הערב בהרכבה של סלטיק והוחלף בדקה ה-61 כשקבוצתו פיגרה 3:1 מול אברדין. מחליפו גאורגיוס סמאראס הביא למפנה, סלטיק השוותה ובתוספת הזמן החלוץ היווני קבע 3:4 דרמטי שהותיר את הירוקים עם 15 נקודות יתרון בפסגת הליגה הסקוטית. רמי גרשון לא נכלל בסגל.

* דן מורי לא שותף ב-0:4 של ויטסה בחוץ על דן האג בליגה ההולנדית.

בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
הופעה 13 העונה בליגה. שהר/GettyImages, Matthias Kern

בלגיה:

העונה הסדירה הסתיימה וכעת יתחיל שלב הפלייאוף. בגזרת הישראלים, גנק וברדה (מקום שלישי), רפאלוב וברוז' (מקום רביעי) וסנטדרד ובוזגלו (מקום שישי) בפלייאוף העליון.

ארבייטמן ומונס (מקום שביעי), מתן אוחיון ושרלרואה (מקום 11), בדש, שיש ובוורן (מקום 13), בפלייאוף האמצעי, בסיומו קבוצה אחת מקבלת הזדמנות לעלות לליגה האירופית.

רועי דיין, מלול ובירסחוט (מקום 15), בפלייאוף נגד הירידה.

* בירסחוט השיגה 1:3 חשוב על סרקל ברוז', במשחק בו כיכב רועי דיין, ששבר שוויון וכבש את שני השערים האחרונים במשחק, בפנדל בדקה ה-69 ובנגיחה, שלוש דקות לסיום. דור מלול לא שותף במדי המנצחת.

* שלומי ארבייטמן כבש את שער היתרון למונס בפנדל (33), אבל גנק האורחת ענתה עם חמישייה לאחר ההפסקה ו-1:5 גדול. אליניב ברדה החמיץ את החגיגה לאחר שהוחלף במחצית.

* ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות ב-0:3 של קלאב ברוז' על ליירסה.

* שרלרואה הביסה 0:3 את בוורן. מתן אוחיון לא שותף אצל המארחת, 90 דקות לברק בדש במדי המפסידה, אצלה שיחק גם גל שיש, שספג צהוב בדקה ה-24 והוחלף בדקה ה-55. מוחמד גדיר לא שותף.

* מאור בוזגלו נכנס בדקה ה-58, אך קבוצתו סטנדרד ליאז' ספגה מיד את השער השני והפסידה 2:0 ללוקרן בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully