וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני יהודה: קינן יפתח, קשטן עושה מהפכה

גוטמן יגיע ויבחן את כשירות הבלם לקראת פורטוגל. גלבאן יעלה כחלוץ, הרפקה ומרינקוביץ מאחוריו (ראשון, 20:50, ערוץ 1)

טריוויה

* מכבי חיפה ובני יהודה נפגשו 107 פעמים בליגה הראשונה. הירוקים ניצחו 59 פעמים, הזהובים 22 ועוד 26 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי חיפה מארחת: לזהובים יש 18.95 אחוזי הצלחה בלבד. זה אומר: 6 ניצחונות מ-56 משחקים. מכבי חיפה ניצחה 37 מהמפגשים האלה ועוד 13 נגמרו בתיקו. שערים: 45-120 לחיפה.

* כשבני יהודה מקבלת את לירן ליאני במשחק חוץ, היא כמעט לא מתפקדת. יש לה 18.52 אחוזי הצלחה עם השופט. נמוך אפילו מאחוז ההצלחה של הזהובים במשחקי חוץ מול מכבי חיפה.

* הפסד החוץ האחרון של בני יהודה לחיפה היה בינואר 2011. זה היה גם ההפסד האחרון של בני יהודה לחיפה נקודה. מאז, ב-6 משחקים: 4 תיקו ושני ניצחונות לזהובים.

* ב-16 השנים האחרונות דרור קשטן השיג 7 ניצחונות ב-32 משחקים מול מכבי חיפה. הוא הפסיד 9 וסיים עוד 16 משחקים בתיקו.

הנתונים: אתר דריבליסט

שחקני מכבי חיפה עם אלון תורג'מן, המאמן אריק בנאדו. ברני ארדוב
כשמכבי חיפה מארחת את הזהובים זה נגמר בדרך כלל בחגיגה ירוקה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

הירוקים ערכו הבוקר את ההכנות האחרונות לקראת המשחק, לאחריהן התברר שדקל קינן יפתח כצפוי. הבלם שוחח עם אלי גוטמן ואמור לעלות גם בהרכב נבחרת ישראל מול פורטוגל והמאמן הלאומי יצפה במשחק מחר כדי לבדוק סופית את מצב הבלם.

המאמן אריק בנאדו ערך אסיפה בה הקרין קטעים ממשחק הגביע מול בית"ר. לשחקנים הוא אמר: "לא קל לשחק טוב ולנצח בטדי, אבל למרות זאת יש לנו עוד מה לשפר. אסור לנו לסטות מהדרך בלי קשר למה שקורה במשחק, ואנחנו סטינו בשלבים מסוימים".

אביחי ידין יתלבש וייכלל בסגל לאחר תקופה ארוכה והוא אמור להשתלב במשחק, לעומתו ג'אבר עטאא לא ייכלל בסגל ואילו שלומי אזולאי, אלון תורג'מן ודינו אנדלובו יתחרו על עמדה אחת בהתקפה. תמיר כהן, שאמור להגיע לפשרה עם הקבוצה בסוף העונה ולעזוב לא בסגל, כמו גם דלה ימפולסקי ועודד אלקיים.

בחיפה מעריכים כי רוב האצטדיון יהיה מלא. חלק מהאוהדים הגיעו לאימון המסכם וקראו בשמות השחקנים במטרה לעודד אותם לקראת החלק החשוב ביותר של העונה – משחקי הפלייאוף.

בני יהודה:

הקבוצה קיימה בשבת את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה, לקראת משחק החוץ הקשה בקרית אליעזר. ההפסד בשבוע שעבר באשדוד, סגר כמעט לחלוטין את סיכויי הזהובים להיאבק על המקום השני וכעת המטרה המוצהרת היא להגיע למקום השלישי ולזכות בכרטיס לאירופה.

המאמן דרור קשטן ייחסר את קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שספג עונש הרחקה משלושה משחקים, בעקבות הדברים שפלט לכיוונו של השופט זיו אדלר, אחרי האדום שספג ממנו באשדוד. אמיר עגייב ואור ברוך יאבדו את מקומם בהרכב, כאשר עוז ראלי יתופקד בקישור האחורי, ננאד מרינקוביץ' בקישור ואדם הרפקה ישוב לחלק הקדמי. על פי שני האימונים האחרונים מתכנן קשטן, מערך מעניין, בו יתופקד פדרו גלבאן כחלוץ, כאשר מרינקוביץ' והרפקה בכנפיים מתחתיו. עוז ראלי, רפי דהן ושלו מנשה ישחקו יחד בקישור אחורי מעובה.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. מגד גוזני
יכול לספק את גורם ההפתעה. גלבאן/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: אייל משומר

הזימון המחודש לסגל הנבחרת יאפשר לאייל משומר להוכיח את כוחו גם בזירה הבינלאומית. בשתי העונות האחרונות הוא התקשה לתפוס מקום של קבע בהרכב בשל פציעות, אולם בחיפה מעריכים מאוד את המגן הימני. עם קצת מזל, משומר יוכל למנף את הקריירה ולהוכיח שלא נכנס לנעליים גדולות מדי לאחר הפרישה של אחד מסמליה הגדולים של מכבי חיפה, אלון חרזי.

בני יהודה: רפי דהן

הקשר שהגיע בינואר ממכבי תל אביב, מגלה יכולת טובה מאוד והשתלב היטב במערך של קשטן. במשחק הקודם מול הירוקים בבלומפילד, היה אחד המצטיינים ותרם רבות לנצחון הביתי. בהיעדרו של איבשקביצ'יוס המורחק, תיפול מרבית העבודה בקישור האחורי על כתפיו של דהן, שייצטרך להיות בשיאו, כדי שבני יהודה תצליח לחלץ נקודה ואולי אפילו שלוש, באחד ממשחקי החוץ הכי קשים שיש.

רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
בהיעדרו של איבשקביצ'יוס המורחק, תיפול מרבית העבודה בקישור האחורי על כתפיו. רפי דהן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, שלומי אזולאי (אלון תורג'מן, דינו אנדלובו), ויאם עמאשה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, רפי דהן, עוז ראלי, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה, פדרו גלבאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully