וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - רמת גן: מתכוננים להפגנה נגד גאידמק

אוהדי בית"ר קיבלו אישור להפגין מול בית הבעלים, שעשוי לצאת בהצהרה נגדית. יצחק או גוגה בהרכב רמת גן (20:10, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים והפועל ר"ג נפגשו 17 פעמים בליגה הראשונה. מאזן הניצחונות עומד על שוויון 4-4, ועוד תשעה משחקים נגמרו בתיקו.

* את כל הניצחונות על רמת גן השיגה בית"ר כמארחת. יש לה עוד שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים.

* הניצחון האחרון של הפועל ר"ג על בית"ר ירושלים בחוץ היה במאי 1990. יואב זוהר כבש את השער היחיד במשחק.

* אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן, הפסיד את כל חמשת המשחקים שלו נגד בית"ר בחוץ.

* מאזן השערים של בית"ר מאז הניצחון האחרון שלה, על הפועל תל אביב – המשחק האחרון לפני ההכרזה על בואם של סדאייב וקדאייב – הוא 16:4. בית"ר רשמה חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בשבעת המשחקים האלה.

הנתונים: אתר דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאז הגעתם, בית"ר רשמה שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון. זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

הגזרה בקרב אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכה להתחמם. האוהדים קיבלו אישור מהמשטרה לערוך הפגנה מול ביתו של הבעלים והם צפויים לעשות זאת כבר ביום שני הקרוב. מאות אוהדים צפויים להגיע לביתו של גאידמק בהרצליה ונראה כי המחאה כנגדו, שמאורגנת דרך דפי הפייסבוק "הקומץ המזרחי" ו"המטה להצלת בית"ר מידיו של ארקדי גאידמק" עולה שלב. יש לציין כי לפני כשנתיים ערכו כמה עשרות אוהדים הפגנה מול ביתו של גאידמק ולאחריה הודיע הבעלים ליו"ר איציק קורנפיין כי הוא מתנתק מהקבוצה אך לאחר מספר שבועות נרגע. גאידמק צפוי לנחות בארץ בתחילת השבוע, אך בבית"ר מעריכים שייצא בהצהרה כבר מחר לכאן או לכאן על מנת לטרוף את הקלפים עוד לפני ההפגה.

שחקני הקבוצה ממורמרים על כך שייתכן שהמשכורות שוב יידחו לחודשי הקיץ ובשיחות ביניהם החליטו כי לא ימתינו בשקט. אם המשכורות יידחו יותר ממספר שבועות, השחקנים יפנו לאירגון השחקנים בנושא: "מה שמטריד אותנו זה לא עיכוב של שבועיים שלושה, אלא שלושה או ארבעה חודשים שאנשים פה לא יוכלו להסתדר בלי הכסף. עם כל הכבוד לזה שארקדי נפגע כי שלחו לבנות שלו הודעות בפייסבוק, הוא לקח כאן החלטה שבגללה אין כסף בקופה והוא צריך להיות אחראי ולדאוג לכסף הזה, בלי קשר אם הוא נשאר או לא".

היום ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן אלי כהן חילק לשחקנים דף וביקש מהם לרשום את התחושות שלהם ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב. השאלון היה אנונימי, כדי שהשחקנים יביעו את רגשותיהם בחופשיות. שחקנים בקבוצה ששמעו את תוצאות היריבות לתחתית היום אמרו: "סכנין ועכו ניצחו, אם אנחנו מפסידים להפועל רמת גן אנחנו נכנסים לגיהנום שלא נדע איך לצאת ממנו. ברור שלא יבוא קהל, אבל הכבוד והקריירה שלנו מונחים על הכף ואנחנו נביא את כל מה שיש לנו". חן עזריאל צפוי לשוב להרכב לאחר שנעדר נגד מכבי חיפה עקב הסכם המושאלים שלה. ערן לוי המוצהב ייעדר.

הפועל רמת גן:

תוצאות מחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון ובמיוחד ניצחונה של הפועל עכו באשדוד, סיבכו מאוד את הפועל רמת גן שירדה למקום האחרון בטבלה. בקבוצה יודעים שכל איבוד נקודות מעתה ועד לסיום העונה עשוי לחרוץ את גורלה במאבק ההישרדות בתחתית.

המאמן אלי כהן יחסר את הבלם זאב חיימוביץ' שסובל ממתיחה במפשעה ולא ייכלל בסגל. עוז יפרח צפוי לפתוח לצידו של ברנאר אוננגה במרכז ההגנה. בשאר ההרכב לא צפוי שינויים מיוחדים, כאשר וובה בראון ועומר בוקסנבוים ישתפו פעולה בקישור האחורי. בוקסנבוים נמצא בספק בשל כאבי גב ואם בסופו של דבר לא יוכל לשחק, יפתח ג'יבריל סידיבה במקומו. מיכאל זנדברג, ישראל זגורי ודויד מנגה ישלימו את חוליית הקישור. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בין רן יצחק ודורין גוגה בחוד, כאשר נראה שבסופו של דבר הרומני הוא זה שיפתח.

החלוץ דויד מנגה התייחס לחשיבות המשחק ואמר: ?מחר אנחנו מתחילים סדרת משחקים שכל אחד מהם הוא כמו גמר גביע. אנחנו צריכים להגיע לטדי מרוכזים כי חייבים את שלוש הנקודות האלה, במיוחד לאור התוצאות שהיו היום. בית?ר טובה מאוד וגם הם צריכים נקודות כדי לא להסתבך. לא יהיה קל, אבל מצידנו נבוא להילחם במטרה לנצח. משחק הגביע באמצע שבוע נתן לנו קצת ביטחון, ואני מקווה שנדע לנצל את זה מחר ובהמשך משחקי הפלייאוף?.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רן יצחק הפועל רמת גן מול גבע ברקאי הפועל עפולה. ברני ארדוב
התלבטות לגבי שילובו בהרכב. רן יצחק/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: קובי מויאל

בלי יותר מדי אוהדים, באווירת נכאים ועם לחץ גדול של תחתית הולכת מחר למשחק לא פשוט. צפוי משחק קשה, די מכוער ובאמת מה שיכריע אותו יהיו הדברים הקטנים, האקסטרה אנרגיות ולחימה שיביאו איתם שחקנים. מויאל תפור על המשבצת שלו ולכן ליכולת שלו תהיה השפעה מאוד על התוצאה.

הפועל רמת גן: דויד מנגה

בכדי לצאת עם נקודות מטדי רמת גן תהיה חייבת לכבוש, ולשם כך היא צריכה את מלך השערים שלה במיטבו. שער מוקדם של רמת גן עשוי לגרום לקהל של בית"ר להתהפך על קבוצתו וזה יעזור מאוד לרמת גנים במשימתם.

דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן עם האוהדים. ברני ארדוב
בשביל האוהדים. דויד מנגה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל, זאור סאדייב.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, ברנאר אוננגה, ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, דורין גוגה (רן יצחק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully