וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "הסוד? שתיתי מילקשייק ואכלתי פאי תפוחים"

16.3.2013 / 12:26

הגארד של מכבי ת"א הסביר בבדיחות את היכולת מול חימקי. ג'יימס: "אני מקווה שנהיה במקום שבו אנחנו צריכים להיות"

ברני ארדוב

בתקציר: הניצחון של מכבי תל אביב על חימקי

במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון ביום חמישי על חימקי מוסקבה. השחקנים התבקשו אמנם להיות דרוכים לקראת משחק הליגה ביום ראשון מול מכבי אשדוד, אולם ברור כי הראש של השחקנים והצוות המקצועי נמצא כבר במשחק החוץ מול אולימפיאקוס.

מי שהצטיין שלשום הוא ריקי היקמן, שסיים עם 30 נקודות. למרות התפוקה הנאה, האמריקאי העדיף לתת קרדיט לכל חבריו לקבוצה: "זה לא רק אני שניצחתי את המשחק", אמר היקמן לוואלה! ספורט. "מה שניצח לנו את המשחק מול חימקי הוא המאמץ קבוצתי. המון שחקנים תרמו, החל מהמאמץ שהציגו והאנרגיה שהם הביאו על המגרש בכול דקה. אני מאוד שמח שהשגנו את הניצחון הזה, זה מאוד משמעותי עבורנו - אבל יש לנו עדיין המון עבודה".

זוראן פלאניניץ' שחקן חימקי מוסקבה מול ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ממשיך להחמיא לחברים. היקמן/ברני ארדוב

על היכולת המצוינת שלו במשחק בחמישי ומה שעומד מאחורי ההופעה הגדולה, אמר היקמן: "הסוד? שתיתי מילקשייק ואכלתי פאי תפוחים ולכן הצלחתי להשיג 30 נקודות", התלוצץ היקמן, "אבל ברצינות, היה משחק טוב, זה התחיל בשלב מוקדם של המשחק וכמו כדור שלג זה גדל יותר במהלך המשחק. אני לא חושב שלא החטאתי, דווקא היו קליעות שפספסתי. בסופו של דבר אני שמח מאוד שהשגנו את הניצחון. אחרי אשדוד נתכונן למשחק מול אולימפיאקוס שיהיה לא קל".

שון ג'יימס הוסיף: "הצגנו הרבה אנרגיה נגד חימקי. ניק עלה לפרקט ותרם מאוד, וכך גם מורן וריקי היקמן כמובן. השארנו הכול על הפרקט כי ידענו על מה המשחק הזה ומה עלינו לעשות כדי לנצח, ואני מקווה שנהיה היכן שאנחנו צריכים להיות. בשבוע הבא יהיה לנו משחק חשוב מאוד וזו הולכת להיות מלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully