וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלאס זועם: "פיפ"א ואופ"א חייבות לפעול נגד הגזענות"

בלם טוטנהאם התעצבן על הקריאות הגזעניות בסן סירו: "חייבים להבין מה אנחנו מרגישים". סיסוקו: "הסנקציות לא עוזרות"

הגזענות ממשיכה להיות חלק משמעותי מהכדורגל, ומי שחווה זאת על בשרו ביום חמישי האחרון הוא שחקנה של טוטנהאם וויליאם גאלאס, שהביע את אכזבתו העמוקה מהתנהגות הקהל בסן סירו במשחק הליגה האירופית נגד אינטר. אוהדים של הנראזורי השמיעו נהמות לעבר מספר שחקנים של טוטנהאם באותו משחק שבסיומו התרנגולים עלו למרות תבוסה 4:1.

שחקן טוטנהאם, וויליאם גאלאס. Clive Rose, GettyImages
מבין את השחקנים שבוחרים לרדת מהמגרש. גאלאס/GettyImages, Clive Rose

"חלק מהשחקנים עוזבים את הדשא כדי להראות שהם מאוכזבים. אני מבין את זה וזה מראה שאנחנו לא שמחים מהמצב", הסביר גאלאס את התייחסותו לקריאות. "פיפ"א ואופ"א חייבות לקבל החלטה בעניין. אני מאוכזב. אני לא מבין את זה, אבל לפעמים הדבר הכי טוב הוא להעניש את האנשים שעושים את הדברים הללו. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בתופעות מהסוג הזה".

מוסא דמבלה, שחקן טוטנהאם. GettyImages
"אם הם רוצים להמשיך לשמור על רמת כדורגל, הם צריכים להוציא את זה מהכדורגל". דמבלה/GettyImages

הצרפתי המשיך ותיאר את שחווה: "זה קרה מספר פעמים כך שהאנשים חייבים לפעול נגד אותם אוהדים, וכך גם לגבי אופ"א ופיפ"א מכיוון שהן חייבות להבין מה אנחנו מרגישים כשאנחנו על המגרש. זה רע מאוד לשמוע את הדברים הללו". גם קשרה של טוטנהאם מוסא דמבלה הסכים את דבריו של גאלאס, ואמר: "זה מאכזב מאוד. אופ"א חייבת לעשות משהו כדי להפסיק את זה. היא מפעילה סנקציות, אבל זה אף פעם לא עוזר. הם צריכים למצוא דרך אחרת שתעזור מכיוון שאני חושב שזה חשוב. אם הם רוצים להמשיך לשמור על רמת כדורגל, הם צריכים להוציא את זה מהכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully