וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלס פויול עבר ניתוח בברך, ייעדר במשך חודש וחצי

קפטן ברצלונה יחמיץ את צמד המשחקים נגד פריס סן ז'רמן בליגת האלופות. מסי: "יש הרבה אנשים שרוצים שנפסיד. אני משחק בפלייסטיישן נגד אנשים שלא יודעים מי אני. מבחינת אבא, אני אף פעם לא משחק טוב"

ברצלונה אמנם הצליחה להרים השבוע את הראש אחרי הניצחון הגדול על מילאן וההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל ביממה האחרונה מתברר כי בצמד המשחקים הקרוב נגד פריס סן ז'רמן היא תיאלץ להסתדר ללא הקפטן הוותיק שלה קרלס פויול, שסובל מפציעה בברך ועבר אתמול (שישי) ניתוח. על פי ההערכות, פויול ייעדר בחודש וחצי הקרובים, מה שיגרום לו להחמיץ את השלב הבא בצ'מפיונס.

שחקן ברצלונה קרלס פויול פצוע. רויטרס
כבר התרגלנו לראות אותו בסיטואציה הזו. פויול/רויטרס

כזכור, פויול נכנס השבוע כמחליף בניצחון 0:4 על מילאן, אבל לאחר המשחק הוא התלונן על כאבים, מה שגם גרם לכך שויסנטה דל בוסקה לא זימן אותו לסגל לקראת משחקי המשך קמפיין מוקדמות הגביע העולמי של ספרד נגד צרפת ופינלנד. אגב, מדובר בפציעה באותה ברך שבה הוא נפגע במאי האחרון, וכעת הוא יקווה לחזור מוקדם מהרגיל כדי להמשיך לסייע לבארסה במטרות שנותרו לה: הבטחת האליפות וכמובן התקדמות בליגת האלופות.

ובינתיים בבארסה התייחסו היום להגרלה הקשה בשלב הבא והמפגש נגד מוליכת הליגה הצרפתית. ג'ורדי אלבה אמר על המפגש עם זלאטן איברהימוביץ', שיחמיץ את המשחק הראשון: "הוא שחקן נהדר, אבל יש לפריס שחקנים נוספים חוץ ממנו. למרות שהוא לא יהיה במשחק הראשון, יש להם שחקנים נהדרים כמו פאסטורה, לאבצי, טיאגו מוטה". על המצב של בארסה אמר המגן: "זה טוב להיות בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, אבל בעונה שעברה סימנו אותנו כפייבוריטים ולא הגענו בכלל לגמר".

על השער שלו מול מילאן אמר אלבה: "זה אחד הרגעים הכי חשובים שלי בקריירה". על היעדרותו של טיטו וילאנובה הוא הוסיף: "נראה שהחזרה שלו מתקרבת. אני לא יודע מתי זה יקרה, אבל זה יקרה מהר מתמיד". על היריבה הקרובה בליגה ראיו וייקאנו ביום ראשון: "היא עושה עונה נפלאה ומבצעת את הדברים נכון".

שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה חוגג שער נגד מילאן בשמינית גמר האלופות. רויטרס
"אחד הרגעים הכי חשובים בקריירה". אלבה/רויטרס

ובינתיים בארגנטינה סיפק ליאונל מסי ראיון מקיף והתייחס בין השאר ליחס אל ברצלונה. "אני לא יודע למה יש אנשים שרוצים ברעתה של ברצלונה", אמר. "גווארדיולה טען שזכייה בכל התארים גורמת לאנשים להתעייף והם רוצים שתפסיד. יש הרבה סיבות לכך שרוצים שנפסיד". בין השאר הוא התייחס לאהבה שלו למשחקי הפלייסטיישן, וחשף: "אני משחק נגד אנשים שהם לא יודעים שהם משחקים מולי. אני מקבל הודעות באנגלית וביפנית. אני לא יודע מהיכן הם".

מסי התייחס להשוואה בין פפ גווארדיולה לטיטו וילאנובה, ואמר: "גווארדיולה הוא המאמן שלמדתי ממנו הכי הרבה. ככל שהתבגרתי, למדתי ממנו. טיטו הוא אדם חכם והוא יודע הרבה מאוד כדורגל. לשניהם יש את אותו המסר מהיום הראשון: תמיד תכבד כל יריב שעומד מולך". אלא שאחד הדברים המפתיעים ביותר בראיון עלו בשאלת יחסו של אביו, כשמסי סיפר: "מבחינת אבא שלי, אני אף פעם לא משחק טוב. היו כמה פעמים שהוא אמר ששיחקתי טוב. תמיד יש לו מה לבקר במשחק שלי, אבל אני המבקר מספר 1 של עצמי. היו לי הרבה משחקים לא טובים שביקרתי את עצמי".

מסי התייחס גם לחיים החדשים שלו כאב, ואמר: "אני עושה הכל. מחליף לו, עושה לו מקלחת, מאכיל אותו, ואני אוהב את זה". על המשך החיים שלו, מעריך הפנומן: "אני רוצה לגור ברוסאריו. הבן שלי יתחיל את הלימודים שלו שם בוודאות, ואחרי זה אני לא יודע מה יהיה. ברצלונה היא הבית שלי אבל הרצון שלי תמיד הוא לחזור לכאן". על ההנאות שלו מענפי ספורט אחרים הוא אומר: "אני אוהב כדורסל, אני אוהב את קובי בריאנט, הוא נראה כמו פנומן, וגם אחרי טניס אני עוקב. פדרר, נדאל, דג'וקוביץ' ודל פוטרו הם נהדרים במה שהם עושים. בכדורגל אני אוהב את קון מעבר לחברות שלנו".

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
למד יותר מגווארדיולה. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully