וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

קדוסי (45) וכחלון (70) כבשו לעכואים, שנותרו מתחת לקו האדום אך הפכו את התחתית לחמה מתמיד. מקרייב צימק (79)

one

מסע ההינצלות של הפועל עכו תחת הדרכתו של יובל נעים נמשך. נועלת הטבלה ניצחה הערב (שבת) 1:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד הנינוחה, אספה שלוש נקודות יקרות כבר במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון ונמלטה זמנית מהמקום האחרון. עכו עם 12 נקודות בשבעת המשחקים האחרונים, כשהפעם אוהד קדוסי נגח בדקה ה-45, תמיר כחלון השלים במבצע אישי בדקה ה-70 והעכואים הפכו את התחתית ללוהטת מתמיד. רק הפרש שערים משאיר אותם כרגע מתחת לקו האדום עם 27 נקודות. דימיטאר מקרייב רק צימק בדקה ה-79.

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
הכל עדיין פתוח בתחתית המותחת. אוהד קדוסי/מגד גוזני

ללא עופר ורטה הפצוע (חזר לסגל אחרי פציעה ארוכה וישב על הספסל) וניר ביטון המוצהב, ולעיני 500 צופים בלבד, מ.ס. אשדוד המאוכזבת מכך שלא הצליחה להשתחל לפלייאוף העליון, נכנעה במגרשה לקבוצה המתאוששת מהצפון. אשדוד דווקא הייתה טובה יותר לכל אורך המחצית הראשונה, אך הכדורים שלה החטיאו את המסגרת והיא נענשה רגע לפני ההפסקה. כדור קרן מצא בסופו של דבר את ראשו של קדוסי, שנגח פנימה וחגג את שערו ה-12 העונה.

יוסי מזרחי, שהעניק מקום בהרכב לצעירים דוגמת ניב זריבן ואמיר בן שמעון, זרק למערכה במחצית השנייה את ציון צמח, מוראד אבו ענזה ומקרייב ההתקפיים, אך עכו שוב הייתה יעילה יותר. כחלון עשה צרות לאשדוד באגפים, ובדקה ה-70 סיים את הפריצה שלו עם שער מצוין. תשע דקות לאחר מכן דודו גורש הדף כדור חופשי של דוד רביבו לרגליו של מקרייב שכבש, אבל אשדוד לא עשתה יותר מזה. לפתע המארחים רק שמונה נקודות מהקו האדום. עכו עדיין מתחת לקו האדום, אבל כעת היא גררה עוד קבוצות לקלחת וענתה לכל מי שהספיד אותה. הכל עדיין פתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
הבעיטה החופשית שלו הניבה שער מצמק. רביבו/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 79: גול! רביבו בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, גורש הדף ועל הריבאונד השתלט מקרייב המחליף שגלגל פנימה מקרוב. אשדוד מצמקת ל-2:1.

דקה 70: גול! עכו עם עוד עקיצה. כחלון ביצע פריצה מדהימה, עבר שני שחקנים ומתוך הרחבה נעץ את הכדור ברשת. 0:2 להפועל עכו.

דקה 60: מרינקוביץ' בעט כדור מדויק לעבר החיבורים מ-20 מטרים, אך מרציאנו בזינוק נפלא הדף לקרן.

דקה 45: גול! אשדוד הייתה טובה יותר, אבל הזדמנות אחת של עכו הספיקה לשער. אחרי קרן של דיין ונגיחה אחת של שבתאי, קדוסי ניצל קיפאון בהגנת אשדוד ונגח לרשת של מרציאנו. 0:1 להפועל עכו.

דקה 42: עוד צ'אנס לאשדוד. שצ'פוביץ' הגביה לרחבה וסירושטן נגח היטב, אבל גורש הדף לא פחות טוב ומנע שער.

דקה 22: הפעם בן שמעון הפעלתן ניסה בעצמו להבקיע, אבל הכדור שלו חלף מעל המשקוף.

דקה 12: בן שמעון הצעיר דהר ממחצית המגרש ומסר לרביבו, שבעט כדור חזק שעבר ליד הקורה.

דקה 10: ניסיון ראשון של עכו, שבתאי בעט מעל השער.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, רחמים צ'קול, יא יא פטי, שי מימון (ציון צמח, 61), ג'ואון אושאניווה (מוראד אבו ענזה, 53), מיכאל סירושטן, חאתם עבד אלחמיד, אמיר בן שמעון, ניב זריהן (דימיטאר מקרייב, 66), דוד רביבו, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, גיא דיין, תמיר כחלון (רועי לוי, 90), נבוישה מרינקוביץ' (שגיב כהן, 77), אוהד קדוסי (סרג'ה קנז'ביץ', 90).

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully