וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות למכבי והפועל ראשון לציון

הקבוצות מעיר היין מוכנות לגמר הגביע: הצהובים גברו 24:27 על הרצליה, האדומים 28:39 את סביון. מכבי ת"א ניצחה בדרבי

המחזור ה-19 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי) והעמיד במוקד את שיחזור שני חצאי גמר הגביע האחרונים, שהסתיימו בתוצאה זהה: ניצחונות לקבוצות מראשון לציון, אשר יפגשו ביניהן בגמר ביום שלישי. מכבי גברה על אס"א בדרבי התל אביבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו אפשר לשחק על התואר בראש שקט. מריאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 27:24

משחק צמוד ומותח, שהסתיים בניצחון האלופה. הפתיחה הייתה הפכפכה ושער של דדי פרץ המארח קבע 8:9 להרצליה באמצע המחצית הראשונה. ראשון יצאה לריצה שהגיעה ל-10:15 לטובתה, אבל הרצליה חזרה עד להפסקה. הצהובים שוב פתחו פער ושער של אריאל רוזנטל קבע 17:24 מבטיח, שצומק עד לסיום, אבל הספיק. פיליפ מריאן הוביל עם שמונה שערים את ראשון לציון, מאריו יליניץ' ומאריו סאריץ' כבשו חמישה כל אחד למפסידה.

הפועל ראשון לציון - סביון 28:39

שבוע אחרי ה-40 הפרש על רמת גן, האדומים עבדו מעט יותר קשה, אבל הם מוכנים לדרבי בגמר. המארחים פתחו היטב עם 7:11 בדקה ה-15, יתרון שהוכפל עד להפסקה. בהמשך, חילקו בהפועל את הכוחות לקראת הגמר, מה שמנע פער גדול יותר, אבל ההתקפה באדום ממשיכה לתקתק.

מכבי תל אביב - אס"א תל אביב 20:27

כמו בכדורגל ובניגוד לכדורסל, הדרבי נצבע צהוב. הפעם היריבה הייתה אס"א, שראתה את המארחת עולה ל-4:8 ו-7:11, אבל צימקה למינוס שתיים עד המחצית, כאשר שני השוערים, זנגה ג'ורג'ביץ' של מכבי ומישה לוין של אס"א מצטיינים. בדקה ה-36 עוד נרשם שוויון 14:14, אבל הצהובים ברחו לקראת הסיום והשיגו ניצחון גדול, שמסבך את היריבה העירונית בתחתית. דויד ראשיץ' כבש שמונה למנצחים.

זנגה ג'ורג'ביץ' שוער מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
יכולת טובה שלו נתנה למכבי את הדרבי. ג'ורג'ביץ'/קובי אליהו

א.ס. רמת השרון - א.כ. נס ציונה 29:24

ממעמקי המקום הלפני אחרון בטבלה, האורחים הדהימו עם תצוגת תכלית במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-8:16. הפער כבר עלה לעשר לפני שצומק מעט, אבל לא יותר מזה. נס ציונה חוזרת לחיים, אחרי שנהנתה משמונה שערים של ננאד טרומבטש וברק פריד, רמת השרון הבלתי יציבה הפסידה למרות תשיעייה של טונדיי עבדול-ראשיד.

עירוני רחובות - הפועל קרית אונו 20:33

המקומיים פתחו עם 5:10 ובמחצית הובילו 7:14, בזכות שאולי סער, שנעל את השער. הפער צמח וצמח והשחקנים של גלעד מאור השיגו ניצחון נאה ועלו למקום השישי. אמי צ'וקוהאמיקה הוביל אותם עם שמונה שערים.

מכבי קרית מוצקין - ארזים רמת גן 14:38

הקבוצה האומללה מרמת גן ממשיכה לסבול, מוצקין עלתה למקום החמישי וחולמת על הרביעי. ולדי קופמן כבש 11 לזכות המנצחים.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully