וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין: "אם ארקדי יעזוב בתום העונה, אעזוב איתו"

יו"ר בית"ר ירושלים ירה: "אנחנו כבר חמש שנים מנסים להעמיד תקציב בלי בעלים או ספונסרים וזה מצב שלא יכול להמשיך"

one

חוסר השקט ואי הודאות בבית"ר ירושלים נמשכים. משכורות פברואר טרם שולמו והבעלים ארקדי גאידמק משהה את החלטתו אם להמשיך ולתמוך במועדון. נראה כי בית"ר עושה את דרכה הבטוחה לעוד קיץ של הישרדות והמצב כרגע מלווה בחששות כבדים לגבי העתיד. בתחילת השבוע הבא ינחת גאידמק בארץ, אך ההערכה בקרב אנשיו היא פסימית ונראה כי הוא יעדיף להתנתק מהקבוצה בעקבות מחאת האוהדים כלפיו.

היו"ר איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) ל"רדיו ירושלים" והבהיר כי ללא תמיכת גאידמק, לא יוכל גם הוא להישאר במועדון: "אם ארקדי יישאר, סביר להניח שגם אני אשאר לעוד עונה. אני לא מהטיפוסים שמרימים ידיים. אך אם ארקדי יעזוב בתום העונה, אעזוב איתו. זאת החלטה שכבר בקיץ חשבתי עליה, אבל ארקדי השקיע כסף והיתנה את זה בהישארות שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצהיר על מחויבות. קורנפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

היו"ר המשיך: "המחויבות שלי היא כלפי בית"ר ירושלים ולא כלפי ארקדי, אבל התקופה הקשה שאנחנו עוברים, שנמשכת כבר חמש שנים, תקופה של ניסיונות ומאמצים להעמיד תקציב ללא תמיכת בעלים, היא בלתי אפשרית בבית"ר ירושלים. אי אפשר להעמיד קבוצה ללא בעלים וללא ספונסרים. אלונה ברקת שמה כל שנה 15-20 מיליון שקלים, אנחנו מנסים חמש שנים להעמיד תקציב לבד ואני לא חושב שיהיה אפשרי לעשות זאת שוב".

בית"ר תפגוש ביום ראשון את הפועל רמת גן בפתיחת משחקי הפלייאוף התחתון, כאשר היא נמצאת שמונה נקודות מעל היריבה, המדורגת מתחת לקו האדום ערב המחזור. הפסד של בית"ר יסבך אותה קשות במאבקי התחתית. חן עזריאל צפוי לשוב להרכב לאחר שנעדר בתבוסה מול מכבי חיפה בגביע. אופיר קריאף מורחק ואילו ערן לוי וסטיבן כהן ייעדרו בשל כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully