וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה צפויים להעביר כרטיסים להפועל ת"א בצאת השבת

15.3.2013 / 16:06

במנהלת הבהירו כי ללא אוהדי האדומים לא יתקיים משחק, ולכן אמורה הפועל לקבל 70 כרטיסים להתמודדות ביום ראשון

אופן קיום המשחק בין ברק נתניה להפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב מסרב לרדת מהפרק. לאחר כמה ניסיונות ופניות לקצין אג"מ ראשי ולמפכ"ל, במטרה להוריד את כמות אנשי האבטחה במשחק, ניסיונות שלא צלחו, הודיעו בכירים במנהלת הליגה להפועל תל אביב כי לא יאפשרו לברק נתניה לקיים את המשחק ללא אוהדים אדומים ביציע. המשמעות היא שאם נתניה לא תמכור כרטיסים לאוהדי הפועל, המשחק יבוטל.

בכירים במנהלת העריכו היום (שישי) כי לברק נתניה לא תהיה ברירה אלא לשאת בעלויות האבטחה, כפי שקבוצות אחרות נשאו במהלך העונה, ולקיים את המשחק עם אוהדי הפועל ביציע, אחרת המשחק יבוטל באשמתם. במנהלת מקיימים שיחות מול ראשי הקבוצה על מנת להגיע לפיתרון שלא יפגע כלכלית בצורה משמעותית במועדון. משיחות שנערכו עם ראשי הקבוצה לפני כניסת השבת התברר כי בנתניה מוכנים לפשרה מסוימת והם אמורים להעביר לידי הפועל 70 כרטיסים למשחק עם צאת השבת.

כזכור, בתחילת השבוע קיבלה נתניה הודעה על כך ש-80 אנשי אבטחה יצטרכו לאבטח את המשחק הקרוב במקום המספר הרגיל במשחקי הקבוצה - 20 אנשי אבטחה. בקבוצה שקלו את צעדיהם, ולאחר שמשטרת נתניה סירבה לחזור בה מהחלטה זו, החליטו לא למכור כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב, אלא רק לאוהדיהם. בינתיים בהפועל תל אביב הוציאו הודעה כי הם לא יופיעו למשחק אם לא ימכרו כרטיסים גם לאוהדים שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully