וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תעבור לידי אנשי עסקים, דורסמן ביניהם

15.3.2013 / 14:28

הקבוצה תעבור לאנשי העסקים בראשות שלמה אייזיק בשבוע הבא. המאמן שהצעיד לאליפות צפוי לשמש כמנהל מקצועי

הפועל חולון תעבור בתחילת השבוע הבא לידי קבוצת אנשי עסקים בראשות מנכ"ל חברת UNET, המאמצת של הקבוצה בעונה וחצי האחרונות, לאחר שאמש (חמישי) סוכמה העברת מחלקת הנוער של הקבוצה לידי הקבוצה. העסקה סוכמה לאחר פגישה בין אייזיק לבכירים בעיריית חולון, שהסירו את התנגדותם על העברת מחלקת הנוער לידי אנשי העסקים. השלב האחרון בעסקה הוא חוזה הקנייה הסופי של הקבוצה עם כל התנאים שדרשה חברת הניהול.

בתוך קבוצת האנשים שינהלו את חולון יהיה גם הבעלים הקודם, מיקי דורסמן, שצפוי לשמש כמנהל מקצועי במקומו של פיני גרשון שעזב את המועדון באופן סופי. דורסמן אף שימש כמאמן הקבוצה והצעיד אותה לאליפות היסטורית בעונת 2007-2008, לאחר ניצחון בגמר הפיינל פור על מכבי תל אביב מסל ניצחון של מאילק דיקסון. מתוך בעלי הקבוצה הנוכחיים, רק יעקב הרן צפוי להישאר מעורב במועדון.

אחת המטרות הראשוניות של הקבוצה החדשה היא להקים דירקטוריון שינהל את הקבוצה בפועל, מהלך שיאפשר להם לצרף עוד אנשים שירצו להשקיע בקבוצה, בצורה קלה יותר. כמו כן פועלים בקבוצה להקמת עמותת אוהדים שתעזור לגייס כספים לקבוצה, כשהמטרה היא ששני נציגים מתוך העמותה ייוצגו בתוך הדירקטוריון.

בחולון יודעים שבתוך האופטימיות של סיכום העברת הקבוצה, על הקבוצה עדיין לעבוד קשה כדי להשאר בליגה. חולון יודעת שעליה לנצח לפחות אחד מתוך שני המשחקים שנותרו לה עד לסיום העונה הסדירה, מול מכבי ראשון לציון בחוץ וברק נתניה בבית, כדי לפתוח פער משמעותי על אשקלון האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully