וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה, סיטי הפסידה

השדים האדומים גברו על רדינג 0:1, האלופה הפסידה 2:0 לאברטון והפער בפסגה עומד על 15 נקודות כשנותרו 27 בקופה

ספורט 2

המחזור ה-29 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם שישה משחקים, כשארבעה נוספים יתקיימו ביום ראשון. במוקד נמצא כרגיל המאבק על האליפות ושם הסיפור מתחיל להתבהר. מנצ'סטר סיטי נכנעה לאברטון 2:0 במשחק הראשון של המחזור ומנצ'סטר יונייטד ניצחה את רדינג 0:1 מאוחר יותר והגדילה את הפער בפסגה. האליפות מתקרבת לאולד טראפורד. ארסנל גברה 0:2 על סוונסי, איתי שכטר לא שותף. ליברפול הפסידה 3:1 לסאות'המפטון. ביום ראשון צפויים שני דרבים לונדונים: טוטנהאם תארח את פולהאם וצ'לסי תיפגש עם ווסטהאם.

שחקני מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, ווין רוני. GettyImages
עתידות: בקרוב תחגגו אליפות. ואן פרסי עם רוני/GettyImages

מנ'צסטר יונייטד - רדינג 0:1

אלכס פרגוסון והשחקנים שלו משתמשים בליגה כקרקע להתאוששות מאותה הדחה מדוברת נגד ריאל מדריד וכמה שעות אחרי שהיריבה העירונית הפסידה, הגדילו את הפער בפסגה ל-15 נקודות. זה לא היה פשוט נגד קבוצה שנאבקת על חייה בפרמיירליג, אבל בסיום השדים האדומים השיגו שישי משמונה משחקים נגד הרויאלז בליגה הבכירה (השניים הנוספים הסתיימו בתיקו).

ווין רוני קיבל מסירה מריו פרדיננד בדקה ה-21 ובעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע באלכס פירס, עשה קשת גדולה מעל סטיוארט טיילור ונעצר ברשת. 0:1 למנצ'סטר יונייטד. התוצאה הזו החזיקה מעמד עד המחצית ומבחינת השדים האדומים אלו היו חדשות נהדרות.

מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה ב-215 משחקי הבית (203 ניצחונות ו-12 תוצאות תיקו) בהם היא הובילה במחצית מאז הקמת הפרמיירליג וגם היום שחקניה התעקשו שרדינג לא תקבע תקדים "מסוכן". השחקנים באדום אמנם לא הצליחו להגדיל את התוצאה, אבל שמרו על היתרון וחשוב מכך: הגדילו את הפער בפסגה ל-15 נקודות.

צפו בתקציר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני, מול שחקן רדינג, אלכס פירס. רויטרס
רוני בעט, הכדור פגע בברוס, עשה קשת מעל טיילור ונחת ברשת/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר סיטי 0:2

במנצ'סטר סיטי הזכירו בימים האחרונים שגם בשנה שעברה הם פיגרו בלא מעט נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד, אבל לבסוף זכו באליפות. כנראה שמישהו שם שכח שהם משחקים השבוע נגד אברטון.

הטופיז קופחו אחרי 13 דקות כששער של קווין מיראלס נפסל בטענה לא מוצדקת לנבדל, אבל ליאון אוסמן ניצל בישול של שיימוס קולמן כדי להפציץ פנימה מ-25 מטר בדקה ה-32. סטיבן פינאר ראה צהוב שני בדקה ה-61 והאלופה התחילה ללחוץ, אבל הניסיונות שלה נבלמו בזה אחר זה על ידי שוער אברטון יאן מוחה. בשניות האחרונות של תוספת הזמן מרואן פלאיני וניקיצה ילאביץ' תפסו את ההגנה של סיטי בלתי מאויישת והקרואטי חתם את התוצאה. 0:2 בסיום.

אברטון ניצחה את מנצ'סטר סיטי בפעם הרביעית ברציפות בגודיסון פארק. סיטי ניצחה את אברטון פעם אחת בלבד בשמונת המשחקים האחרונים ביניהן (כולל היום).

שחקן אברטון, ליאון אוסמן. רויטרס
טיל שנעצר רק ברשת. אוסמן/רויטרס

סאות'המפטון - ליברפול 1:3

ניצחון קריטי לקדושים, שרוצים לברוח מהתחתית והציגו יכולת מצוינת. האורחים, שניצחו ארבעה משחקים ברצף בכל המסגרות, נעצרו וההפסד הזה פוגע במאבק שלהם על אירופה. סוטון פתחה בטירוף וכבר אחרי שש דקות באה על שכרה. ג'יי רודריגס הוריד עם הראש כדור שהוגבה לרחבה ומורגן שנידרלין המשיך עם הרבה טאצ' מקרוב פנימה. הלחץ של הקדושים לא נפסק ובדקה ה-33 ריקי למברט הכפיל את היתרון עם כדור חופשי שפגע בחומה, הטעה את בראד ג'ונס והלך פנימה. רגע לפני המחצית, פליפה קוטיניו, ששידרג את המייטי רדז מאז הגעתו, כבש מקרוב לאחר מספר ניסיונות של ליברפול. האורחים לחצו, אבל עשר דקות לסיום רודריגס סגר עניין, במבצע יחיד מצוין.

צפו בתקציר

סוונסי - ארסנל 2:0

אחרי הניצחון במינכן, שאומנם לא הספיק כדי לעלות לרבע גמר האלופות, אך בהחלט נתן לארסנל ביטחון, הקבוצה של ארסן ונגר המשיכה ביכולת החיובית ושמרה על המקום החמישי. סוונסי התרחקה משמעותית מאירופה לאחר הפסד שני ברציפות. איתי שכטר לא שותף. התותחנים כבשו את השער היחיד במשחק 16 דקות לסיום. התקפה ארוכה בתוך רחבת הברבורים הסתיימה בבעיטה מדויקת לפינה הרחוקה מצידו של נאצ'ו מונריאל, שכבש שער בכורה במדי ארסנל והפך לספרדי השישי אשר כובש לזכות הקבוצה. המארחים עלו למעלה במטרה להשיג שוויון, מה שאיפשר לז'רביניו לסגור עניין בהתקפה מתפרצת בתוספת הזמן.

צפו בתקציר

מורגן שנידרלין סאות'המפטון כובש מול ליברפול. רויטרס
יכולת מצוינת של סאות'המפטון וניצחון. שנידרלין כובש/רויטרס

משחקים נוספים:

אסטון וילה - ק.פ.ר 2:3
לוילה: גבריאל אגבולנהאור (45), אנדראס ווימאן (59), כריסטיאן בנטקה (81). לק.פ.ר: ג'רמיין ג'נאס (23), אנדרוס טאונסנד (73)

סטוק סיטי - ווסט ברומיץ' 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully