וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד–הפועל עכו: קדוסי בהרכב, ביטון מחוץ לסגל

החלוץ שסופסל מול הפועל ת"א יפתח על חשבון טגה המוצהב (ש', 18:00). קשר אשדוד סובל ממתיחה, ורטה חוזר לסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* מ.ס. אשדוד והפועל עכו שיחקו 8 פעמים בליגת העל. אשדוד ניצחה 4 פעמים, עכו פעם אחת (העונה, במחזור 23) ו-3 משחקים הסתיימו בתיקו.

* כמארחת, אשדוד ניצחה 3 משחקים וסיימה אחד בתיקו (בעונה שעברה, מחזור 23).

* עכו לא הפסידה בחוץ כמעט חודשיים, מאז הרביעייה שחטפה ממכבי תל אביב בסוף ינואר השנה. אבל זו לא חוכמה: היא שיחקה רק שני משחקי חוץ מאז.

* ב-16 השנים האחרונות, אשדוד מפסידה כל משחק שני שאיתן תבריזי שופט אותה בו. ב-44 משחקים עם השופט הוותיק אשדוד ניצחה 11 פעמים, סיימה ב-11 תוצאות תיקו והפסידה 22.

* לידיעת יובל נעים: אשדוד ספגה בבית 4 שערים במחצית הראשונה מסכנין (צמד), מכבי חיפה והפועל רמת גן. המשותף לשלוש הקבוצות היחידות שכבשו במשחק חוץ בי"א ב-45 הדקות הראשונות: הן ספגו מאשדוד במחצית השנייה, אבל ניצחו את המשחק.

לאתר דריבליסט

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. קובי אליהו
"כולם כבר שיחקו נגד כולם". יובל נעים/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

מ.ס. אשדוד תנסה לנצח מחר בביתה את הפועל עכו ובכך להבטיח סופית את הישארותה בליגת העל. אשדוד, שעד לא מזמן נאבקה על מקום בפלייאוף העליון, נדחקה בסופו של דבר אל הפלייאוף התחתון ולמרות טווח הנקודות מהקו האדום, מאמינים בקבוצה ששלוש נקודות נוספות יבטיחו עונה נוספת בליגה ואולי כך ישתחרר הלחץ בו היו נתונים השחקנים, בשבועות האחרונים.

המאמן יוסי מזרחי יחסר את הקשר ניר ביטון שסובל ממתיחה בשריר ולא יהיה בסגל. לעומתו ישוב המגן עופר ורטה לסגל, אחרי תקופת היעדרות ארוכה, לאחר שהחלים כמעט סופית מקרע חלקי ברצועת הברך. ורטה יפתח את המשחק על הספסל ועדיין לא ברור אם ישולב במשחק. הבלם ישראל ראש שלא נכלל בסגל בניצחון האחרון על בני יהודה, בשל טקס החינה שלו ישוב להרכב וצפוי לפתוח בעמדת המגן הימני. בן בוטבול הפצוע טרם החלים מפציעה בקרסולו ויחמיץ גם כן את המשחק הזה.

הפועל עכו:

בהפועל עכו ממשיכים להאמין שהם מסוגלים להיחלץ מהמקום האחרון, בו הם נמצאים בחודשים האחרונים, ובעיקר מקווים שעם תחילת משחקי הפלייאוף הם יוכלו לעקוץ את היריבות. עכו שרחוקה שתי נקודות בלבד מחוף המבטחים ממשיכה לקוות שבמקביל להתאוששות בצד המקצועי, גם בגזרת היחסים בין העירייה למועדון יחול שיפור לאור הליך חילופי היו"רים וכניסתו לתפקיד של יהודה ברשישת. אלא שבעירייה הבהירו כי התנאי העיקרי לחידוש התקציב הוא הכנסת נציג מטעמם שיפקח על התנהלות המועדון מהבחינה הכספית.

בפן המקצועי, המאמן יובל נעים העדיף לוותר על אסיפת וידאו, והבהיר לשחקנים: "אתם כבר מכירים את אשדוד, כולם כבר שיחקו נגד כולם. אנחנו צריכים להגיע למשחק בכול הכוח, שרגישו מהדקה הראשונה שעכו באה לנצח. אין כבר מה לדבר, כולכם מבינים היטב את חשיבות המשחק". השינוי המשמעותי בהרכב של עכו הוא החזרה של אוהד קדוסי, שסופסל נגד הפועל תל אביב, על חשבונו של אמייה טגה המוצהב, שפתח בהרכב נגד האדומים. פרט לכך, שאר ההרכב אמור להישאר זהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר ביטון, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
איך החיסרון שלו ישפיע? ניר ביטון/מגד גוזני

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: שי מימון

הבלם הוותיק 'חזר לחיים' במדי אשדוד בשבועות האחרונים ומגלה יכולת יציבה במרכז ההגנה לצידו של יא יא פטי. מימון שהצטרף לקבוצה בחודש ינואר, מראה שעדיין יש לו מה למכור ומחר הוא יצטרך להיות שוב במיטבו, כדי שאשדוד תשיג שלוש נקודות ביתיות ותשתחרר סופית מאימת ההסתבכות בתחתית.

הפועל עכו: אוהד קדוסי

אחרי שבשבוע שעבר פתח על הספסל מסיבות מקצועיות, מלך השערים של הפועל עכו יודע שהוא צריך להמשיך ולהוכיח את עצמו בפני יובל נעים, ובעיקר להטריד את ההגנות שמולו אחרי שלא הבקיע מאז התיקו נגד קרית שמונה בתחילת החודש שעבר.

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, ישראל ראש, יא יא פטי, שי מימון, ג'ואון אושאניווה, מיכאל סירושטן, אמיר בן שמעון, בנצי מושל, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, גיא דיין, תמיר כחלון, נבוישה מרינקוביץ', אוהד קדוסי.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully