וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר סאנטי: "זו היתה אינטר נהדרת"

הנראזורי מצאו נקודות אור ב-1:4 על טוטנהאם, שלא הספיק לרבע גמר הליגה האירופית. וילאש בואש: "שיעור אמיתי"

אחרי שארסנל עשתה זאת יום קודם, אתמול (חמישי) היה תורה של אינטר להיפגע מחוק שערי החוץ. הנראזורי הגיעו לסן סירו אחרי פיגור 3:0 מווייט הארט ליין, וניצחו את טוטנהאם בגומלין 1:4. בסיכום 4:4 ששולח את הספרס לרבע גמר הליגה האירופית, ואת מאמן אינטר אנדראה סטרמאצ'יוני לנסות למצוא נקודות חיוביות בהדחה.

חאבייר סאנטי שחקן אינטר ומאמנו אנדראה סטרמאצ'יוני. GettyImages
"היתה אווירה מוזרה וכל כך הרבה ביקורת. אנחנו תמיד נותנים את הכל על המגרש. עשינו צעד ענק, גם במונחים של כדורגל, והראנו מחויביות שלא תמיד הראנו עד עתה". סטרמאצ'יוני וסאנטי/GettyImages

"זו היתה הופעה חשובה", אמר המאמן לסקיי ספורט איטליה. "היתה אווירה מוזרה וכל כך הרבה ביקורת. אנחנו תמיד נותנים את הכל על המגרש. עשינו צעד ענק, גם במונחים של כדורגל, והראנו מחויביות שלא תמיד הראנו עד עתה. כולנו מאוחדים ורוצים לסיים את העונה כמה שיותר טוב".

סטרמאצ'יוני אפילו מצא זמן להתבדח על השמועות שיוחלף על ידי מירצ'ה לוצ'סקו. "מאסימו מוראטי התקשר אליי אתמול ואמר: 'הלו, לוצ'סקו?'. אמרתי 'לא, זה עדיין הבחור השני''. הניצחון הזה הוא סימן, והדבר החיובי שאפשר לקחת מהערב הזה הוא שיותר לא יהיו לנו משחקי אמצע שבוע לדאוג עליהם. זו היתה ההופעה הכי טובה שלנו העונה".

חאבייר סאנטי הוותיק הוסיף: "הופעה נהדרת של אינטר שמראה שתמיד צריך להאמין. אף אחד לא ציפה שנכבוש ארבעה שערים מול טוטנהאם. אנחנו מאושרים מההופעה שלנו. לרוע מזלנו, אנחנו עדיין מחוץ לליגה האירופית. זו היתה אינטר נהדרת".

מנג'ר הספרס, אנדרה וילאש בואש, ראה בתבוסה "שיעור אמיתי" לקבוצתו. "אני מחמיא למאמן סטרמאצ'יוני. כשהמוח שלנו לא עובד, הכל נהיה קטסטרופלי".

מאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש ויאן ורטונגן. GettyImages
"אני מחמיא למאמן סטרמאצ'יוני. כשהמוח שלנו לא עובד, הכל נהיה קטסטרופלי". וילאש בואש עם ורטונגן/GettyImages

פטר צ'ך: "אחרי שני השערים מול יונייטד, ידענו שנוכל לעשות זאת"

עוד קבוצה אנגלית שעלתה לשמונה האחרונות במפעל היא צ'לסי, שה-1:3 שלה בסטמפורד ברידג' מול סטיאווה בוקרשט מחק את ה-1:0 מרומניה. "זה ניצחון גדול כי ממש רצינו להעפיל לסיבוב הבא", אמר השוער פטר צ'ך, "וממש לא רצינו שזה יהיה השלב שבו נצא מהתחרות. עשינו את זה קשה לעצמנו בגלל ההפסד בבוקרשט. כשהם השווה ל-1:1 ידענו שנצטרך שני שערים, אבל השבוע כבר עשינו זאת, כשמחקנו פיגור 2:0 מול יונייטד באולד טראפורד. בגלל זה ידענו שנוכל לעשות את זה".

השוער גם החמיא לפרננדו טורס, שכבש ואף הדביק פנדל למשקוף: "הוא עבד קשה וניצל את ההזדמנות. זה היה חבל שהפנדל לא נכנס, אבל הדבר החשוב הוא שכבשנו שלושה שערים. כל משחק זה כמו גמר עבורנו, כי בליגה אנחנו רוצים לסיים במקום השלישי, ויש לנו גם את הגביע וגם את הליגה האירופית. זה לא קל, אבל נמשיך להילחם".

***

כל העולות לשלב רבע הגמר:

טוטנהאם

צ'לסי

קאזאן

באזל

פנרבחצ'ה

בנפיקה

לאציו

ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully