וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אגוארו לא מרוצה בסיטי ועשוי לעבור לריאל בקיץ

ב'אס' טוענים שהארגנטינאי, שבנו מתגורר במדריד, יעזוב את אנגליה כדי לחזור בשל עזיבה אפשרית של היגואין ובנזמה

האם סרחיו אגוארו יגיע הקיץ לריאל מדריד? בספרד עסוקים היום (חמישי) בשאלה הזו אחרי ש'אס' פרסם כי ייתכן וחלוץ מנצ'סטר סיטי, שאינו מרוצה באנגליה, ישוב לשחק בבירת ספרד בעונה הבאה. בדיווח מדגישים שלכל אורך הדרך אגוארו כבר הביע עניין ללבוש את החולצה הלבנה של ריאל, ואם הוא יבחר להצטרף, יהיה זה חיזוק משמעותי לקבוצה של ז'וזה מוריניו, שעדיין לא ברור כיצד תיראה בעונה הבאה.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
לא התרגל לחיים באנגליה? אגוארו/GettyImages

בריאל לא שוכחים את הדברים של הארגנטינאי מחודש ספטמבר האחרון אחרי הקרב בין ריאל למנצ'סטר סיטי במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. אגוארו צוטט אז כשאמר: "אם ריאל מדריד הייתה מתעניינת בי, הייתי כאן. אם אני במנצ'סטר סיטי זה מכיוון שבמדריד אל רצו אותי". הדברים מגיעים על רקע חוסר הוודאות לגבי עתידם של קארים בנזמה וגונסאלו היגואין

כידוע, אגוארו פרץ בתקופה שבה שיחק באתלטיקו מדריד ובשורותיה הוא הבקיע 75 שערי ליגה ב-175 הופעות, אבל הוא החליט לעזוב את ספרד כדי לקוות לזכות בתארים, וזה מה שהוא עשה במנצ'סטר סיטי בעונה שעברה עם הזכייה באליפות. בסך הכל יש לאגוארו 32 שערי ליגה ב-58 הופעות, אבל הארגנטינאי שבנו מתגורר במדריד עשוי לשקול בחיוב חזרה למדריד והצטרפות לבלאנקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully