וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון נזף בשחקני הפועל ת"א: "לא משחקים בשביל הסמל"

הבעלים הגיע עצבני לאימון ונזף: "חלק מהשחקנים לא ימשיכו בעונה הבאה". באדיר ייעדר בשבת, ג'ון פיינטסיל חוזר לאימונים

one

ההדחה של הפועל תל אביב מהגביע והמצב העדין בליגה, ממשיך להגביר את הלחץ במועדון. ההפסד לראשון לציון בגביע, הביא לזעם גדול של אוהדי הקבוצה, שחלקם הגיע אתמול (רביעי) לאימון והתעמתו עם השחקנים. היום (חמישי) הגיע לאימון גם יושב ראש הדירקטוריון חיים רמון על מנת לנזוף בשחקנים. "הבנתי כבר שלא משחקים לא בשביל הסמל, לא בשביל המועדון, לא בשביל ההנהלה ולא בשביל האוהדים", אמר רמון באסיפת הקבוצה.

רמון נזף בשחקנים ושלח להם מסרים לקראת העונה הבאה: "כדאי לכם מאוד להתחיל לשחק בשביל עצמכם, כי אם תמשיכו לא להראות מחויבות, לא יהיו פה הרבה שחקנים בעונה הבאה". הדברים נאמרו בעיקר בשל הדאגה של רמון ושל ההנהלה כי הפועל לא תגיע למקום באירופה והמשמעות של דבר שכזה הוא אסון כלכלי למועדון וקיץ עם המון דאגות כלכליות.

חיים רמון, הפועל תל אביב. מגד גוזני
הגיע עצבני לאימון. חיים רמון/מגד גוזני

במישור המקצועי, לפרדי דוד יש לא מעט בעיות בעיקר בחלק ההתקפי לקראת המשחק הקריטי בשבת מול עירוני קרית שמונה, במאבק הישיר על המקום השלישי. החלוץ עומר דמארי עשוי להעדר בין שבועיים לשלושה בשל מתיחה בשריר הירך האחורי והוא לא יהיה בסגל למשחק בקרית שמונה. שותפו לחוד, טוטו תמוז, גם בספק למשחק. החלוץ קיבל אתמול זריקה בבירכו ורק מחר יתברר אם יהיה כשיר למשחק. במידה ושניהם ייעדרו, החלוץ עדן שרם עשוי לקבל מקום בהרכב הקבוצה. לעומתם, טל בן חיים, שערך היום אימון חלקי עשוי להיות כשיר ביום שבת, וגם סלים טועמה שלא התאמן היום צפוי לעמוד לרשותו של פרדי דוד. וואליד באדיר לא יהיה בסגל לשבת מכיוון שאחיו מתחתן, ומור שושן אמור לפתוח במקומו. בתוך כך, המגן המוקפא ג'ון פיינטסיל נחת בארץ וצפוי להצטרף לאימונים כבר מחר או בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי מול שחקן הפועל ראשון לציון גל מאיו. מגד גוזני
ייעדר מול קרית שמונה. עומר דמארי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully